Dark Mode

Trends

"Reclaim Your Brain": O campanie DOOH creată cu AI

Recomandat de Ionuț Bouroș,
Read: 2 min
25 Apr 2024

Cognitiv a debutat cu prima sa campanie de brand, o experiență DOOH (digital out-of-home) care integrează tehnologii de învățare automată și inteligență artificială (AI). Tema campaniei, "mai mult", inspirată de auditurile de brand și interviurile cu clienți, explorează dorința de a optimiza timpul pentru activități profesionale mai variate.

Colaborând cu Manual Labor Studio, Cognitiv a dezvoltat opt scenarii sub sloganul „Reclaim Your Brain”, fiecare ilustrând diferite moduri de gândire pentru a îmbunătăți atât viața personală, cât și cea profesională. Todd Cadley, președinte și CMO la Manual Labor Studio, evidențiază rolul AI în acest proces creativ, notând că ideea a necesitat o combinație de efort uman și suportul tehnologic, cu o contribuție semnificativă din partea produselor Adobe.

Ecranele digitale, amplasate strategic în New York, vizează agenții de publicitate și cumpărători, fiind susținute de agenția DOOH Billups, care a facilitat și achiziția de spații publicitare exterioare. Campania utilizează învățarea automată și AI pentru o țintire și măsurare eficientă, completată de o pagină de internet dedicată pentru a spori interacțiunea cu campania.

Află mai multe AICI.

THE LATEST

Publicitatea OOH: Care sunt principalele 3 avantaje ale acestui canal?

Chiar dacă este unul dintre cele mai vechi canale de publicitate, OOH nu numai că supraviețuiește, dar prosperă prin inovație și adaptare la noile cerințe ale pieței. Având în vedere scăderea bugetelor de marketing în ultimii ani, multe branduri reevaluează rolul și impactul publicității OOH în strategiile lor.

Așii DOOH: De ce este eficient acest canal

Publicitatea digitală în afara locuinței a înregistrat o creștere remarcabilă, devenind un canal esențial în mixul de marketing al multor branduri. Deși succesul său este evident, măsurarea impactului și captarea atenției rămân provocări majore. În acest context, Talon, o agenție globală independentă de publicitate out-of-home (OOH), a realizat un studiu ce evidențiază cei trei „AȘI” ai acestui tip de publicitate.