“Cum să câștigi la OOH”
Trends
Cognitiv a debutat cu prima sa campanie de brand, o experiență DOOH (digital out-of-home) care integrează tehnologii de învățare automată și inteligență artificială (AI). Tema campaniei, "mai mult", inspirată de auditurile de brand și interviurile cu clienți, explorează dorința de a optimiza timpul pentru activități profesionale mai variate.
Colaborând cu Manual Labor Studio, Cognitiv a dezvoltat opt scenarii sub sloganul „Reclaim Your Brain”, fiecare ilustrând diferite moduri de gândire pentru a îmbunătăți atât viața personală, cât și cea profesională. Todd Cadley, președinte și CMO la Manual Labor Studio, evidențiază rolul AI în acest proces creativ, notând că ideea a necesitat o combinație de efort uman și suportul tehnologic, cu o contribuție semnificativă din partea produselor Adobe.
Ecranele digitale, amplasate strategic în New York, vizează agenții de publicitate și cumpărători, fiind susținute de agenția DOOH Billups, care a facilitat și achiziția de spații publicitare exterioare. Campania utilizează învățarea automată și AI pentru o țintire și măsurare eficientă, completată de o pagină de internet dedicată pentru a spori interacțiunea cu campania.
Află mai multe AICI.
Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.
T-Mobile US a anunțat pe 13 ianuarie 2025 că va achiziționa Vistar Media, un furnizor de tehnologie pentru publicitate digitală, pentru aproximativ 600 de milioane de dolari, în primul trimestru al anului 2025.