Dark Mode

Trends

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

Recomandat de Horia Diculescu,
Read: 5 min
06 May 2025
Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing mărcile să fie mai creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

 

Experiențe personale & AR Interactiv:

  • Trecerea de la ecrane mari la cele mai mici, localizate în zone urbane aglomerate pentru a crea o senzație mai personală.
  • Utilizarea Realității Augmentate (AR) pentru a face reclamele statice interactive și captivante.
  • AR face legătura între fizic și digital, creând momente memorabile și practice.
  • Exemplele includ reclamele pentru stațiile de autobuz care se transformă în experiențe suprareale (cum ar fi campania lui Pepsi Max) sau panouri publicitare care permit utilizatorilor să vizualizeze produsele în 3D (similar cu aplicația IKEA Place ).

 

Personalizare în profunzime:

  • Consumatorii preferă mesaje personalizate, iar marketingul personalizat poate reduce semnificativ (CAC) Costurile de Achiziție a Clienților și poate crește veniturile.
  • DOOH folosește (AI) Inteligența Artificială și (ML) Machine Learning pentru a livra mesaje personalizate în timp real, în funcție de locație, timp și chiar vreme.
  • De exemplu, Hitachi care afișează pe baza Climei din India, AC-uri în Delhi și Boilere în Mumbai.
  • Similar, Nike folosește datele aplicației de fitness pentru a felicita alergatorii pe ecranele DOOH din apropierea lor.

 

Inovatiile AI:

  • AI și ML eficientizează marketingul, permițând crearea rapidă de anunțuri din mesaje simple și optimizarea campaniilor în timp real prin analizarea comportamentului publicului și ajustarea sumelor alocate.
  • AI abordează, de asemenea, provocările legate de confidențialitate. Pe măsură ce regulile de confidențialitate se schimbă, brandu-rile folosesc metode creative și responsabile pentru a ajunge la clienți.
  • Soluțille bazate pe inteligență artificială le permit agenților de publicitate să lucreze cu datele despre locație.
  • Locația, combinată cu informații AI, oferă o imagine clară a audienței lor și ajută la difuzarea reclamelor care se potrivesc momentului.

 

Integrarea Smartphone:

  • Brand-urile folosesc aplicații smartphone pentru a îmbunătății campaniile DOOH.
  • Precum IKEA care folosește NFC pentru o experiență de vizualizare a mobilierului în AR și McDonald's care folosește geo-perimetre pentru promoțiile "McCafé Moments" prin notificări push.
  • Metodele de integrare includ coduri QR, NFC și notificări smartphone.
  • Aceste Integrări permit o mai bună urmărire a succesului campaniei (de exemplu, descărcări de aplicații, vizite pe site-uri web, trafic în magazin).

 

Sustenabilitate și eficiență energetică:

  • Integrarea energiei regenerabile (solare, eoliene) și tehnologia LED eficientă din punct de vedere energetic devin din ce în ce mai frecvente.
  • Proiecte speciale, inovatoare, care includ învelișuri cu proprietăți de purificare a aerului și grădini urbane integrate în structuri publicitare.
  • Practicile ecologice nu numai că reduc costurile, ci și îmbunătățesc încrederea consumatorilor, arătând un angajament față de mediu.

 

DOOH în 2025 a devenit din ce în ce mai personalizat, interactiv, bazat pe date și mai durabil. Aceste tendințe oferă mărcilor modalități noi și eficiente de a intra în legătură cu publicul lor într-o manieră inteligentă, captivantă și responsabilă, sporind în cele din urmă rezultatele publicității în aer liber.

THE LATEST

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.

RECOMANDATE PENTRU TINE