Dark Mode

Global

Evoluția OOH și WOO în 2022

Recomandat de Ionuț Bouroș,
Read: 7 min
23 Jul 2024
Evoluția OOH și WOO în 2022

La Congresul Global al World Out of Home Organization, desfășurat în Portugalia, președintele Tom Goddard a anunțat un obiectiv ambițios pentru industria globală de out-of-home (OOH): să-și dubleze cota de piață globală până în 2030. După o revenire semnificativă în urma pandemiei, industria caută acum să mențină cota sa la aproximativ 5% și să realizeze o creștere anuală de 1% pentru a atinge acest obiectiv.

Conform datelor furnizate de World Out of Home Organization, în anul 2022 publicitatea OOH la nivel global a reprezentat 4,7% din totalul cheltuielilor pieței media. Previziunile pentru anul 2023 arată o creștere, ajungând la un total de 5,1% din totalul cheltuielilor media.

Raportul evidențiază și distribuția cheltuielilor cu media out-of-home (OOH) în diverse regiuni. Asia-Pacific (APAC) s-a evidențiat ca lider, înregistrând cheltuieli de 16,2 miliarde de dolari, reflectând creșterea puternică a cererii pentru publicitatea OOH în regiune.

America de Nord a ocupat locul doi în acest clasament, cu cheltuieli de 9,1 miliarde de dolari, subliniind o piață stabilă în această zonă. În contrast, regiunile LATAM (America Latină) și Africa au înregistrat cifre mai modeste, cu 1,2 miliarde de dolari, respectiv 0,7 miliarde de dolari, deschizând totodată oportunități pentru creștere.

Europa a rămas o piață importantă, cu cheltuieli de 8,9 miliarde de dolari, subliniind interesul crescut pentru publicitatea OOH în această parte a lumii.

De asemenea, raportul arată că publicitatea digital out-of-home (DOOH) a devenit o componentă esențială în industria media out-of-home (OOH), reprezentând o parte semnificativă din totalul OOH.

Pentru mai multe date și statistici verifică documentul PDF.

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.