Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.
Global
La Congresul Global al World Out of Home Organization, desfășurat în Portugalia, președintele Tom Goddard a anunțat un obiectiv ambițios pentru industria globală de out-of-home (OOH): să-și dubleze cota de piață globală până în 2030. După o revenire semnificativă în urma pandemiei, industria caută acum să mențină cota sa la aproximativ 5% și să realizeze o creștere anuală de 1% pentru a atinge acest obiectiv.
Conform datelor furnizate de World Out of Home Organization, în anul 2022 publicitatea OOH la nivel global a reprezentat 4,7% din totalul cheltuielilor pieței media. Previziunile pentru anul 2023 arată o creștere, ajungând la un total de 5,1% din totalul cheltuielilor media.
Raportul evidențiază și distribuția cheltuielilor cu media out-of-home (OOH) în diverse regiuni. Asia-Pacific (APAC) s-a evidențiat ca lider, înregistrând cheltuieli de 16,2 miliarde de dolari, reflectând creșterea puternică a cererii pentru publicitatea OOH în regiune.
America de Nord a ocupat locul doi în acest clasament, cu cheltuieli de 9,1 miliarde de dolari, subliniind o piață stabilă în această zonă. În contrast, regiunile LATAM (America Latină) și Africa au înregistrat cifre mai modeste, cu 1,2 miliarde de dolari, respectiv 0,7 miliarde de dolari, deschizând totodată oportunități pentru creștere.
Europa a rămas o piață importantă, cu cheltuieli de 8,9 miliarde de dolari, subliniind interesul crescut pentru publicitatea OOH în această parte a lumii.
De asemenea, raportul arată că publicitatea digital out-of-home (DOOH) a devenit o componentă esențială în industria media out-of-home (OOH), reprezentând o parte semnificativă din totalul OOH.
Pentru mai multe date și statistici verifică documentul PDF.
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.