“Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.” - Dio Boacă (Phoenix Media)
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Global
Generația Z, formată din tinerii născuți între 1996 și 2010, este un grup care captează intens atenția marketerilor. Acești așa-numiți "Zoomers" reprezintă acum aproximativ un sfert din populația Africii de Sud, conform TheMediaOnline, și sunt considerați nativi digitali. Experiențele lor sunt profund influențate de rețelele sociale, pe care 44% dintre ei le folosesc intens, de peisajul politic și economic instabil, precum și de pandemia de Covid-19.
Crescuți în era influencerilor, Gen Z valorează sinceritatea și sunt reticenți la mesajele de marketing percepute ca fiind insincere. Majoritatea preferă recomandările personale în locul celor promovate de influenceri plătiți, cu un procent impresionant de 86% care ar alege un produs recomandat de un prieten.
Mai mult de jumătate din Gen Z refuză să cumpere de la mărci care nu practică sustenabilitatea. Ei așteaptă ca mărcile să demonstreze clar inițiativele lor verzi, și 51% cred că lipsa comunicării despre aceste inițiative înseamnă că o marcă nu este sustenabilă.
Această generație este adesea indiferentă sau sceptică față de publicitate, cu 99% dintre ei gata să ignore reclamele și 63% utilizând blocatoare de reclame.
Peste jumătate din Gen Z caută activ să-și reducă timpul petrecut în fața ecranelor, preferând activități fizice și sociale în detrimentul celor digitale.
Publicitatea Out-Of-Home (OOH) și Digital Out-Of-Home (DOOH) captează atenția Gen Z printr-o combinație de relevanță și inovație creativă. Reclamele fizice au o rată de reamintire surprinzător de mare în rândul acestei generații, cu 72% dintre ei amintindu-și de reclamele outdoor vizionate.
OOH se aliniază, de asemenea, cu conștiința ecologică a Gen Z, fiind o modalitate mai prietenoasă cu mediul comparativ cu alte medii de publicitate, datorită emisiilor reduse de carbon pe impresie.
Astfel, OOH și DOOH oferă o oportunitate puternică de a conecta brandurile cu Gen Z și ar trebui să facă parte din mixul de platforme atunci când aceste audiențe mai tinere și în ascensiune sunt vizate.
Citește AICI articolul integral.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.