Dark Mode

Global

De ce publicitatea OOH trebuie să fie inclusă în următoarea ta campanie pentru Generația Z?

Recomandat de Ionuț Bouroș,
Read: 3 min
30 Sep 2024
De ce publicitatea OOH trebuie să fie inclusă în următoarea ta campanie pentru Generația Z?

Generația Z, formată din tinerii născuți între 1996 și 2010, este un grup care captează intens atenția marketerilor. Acești așa-numiți "Zoomers" reprezintă acum aproximativ un sfert din populația Africii de Sud, conform TheMediaOnline, și sunt considerați nativi digitali. Experiențele lor sunt profund influențate de rețelele sociale, pe care 44% dintre ei le folosesc intens, de peisajul politic și economic instabil, precum și de pandemia de Covid-19.

Autenticitatea contează

Crescuți în era influencerilor, Gen Z valorează sinceritatea și sunt reticenți la mesajele de marketing percepute ca fiind insincere. Majoritatea preferă recomandările personale în locul celor promovate de influenceri plătiți, cu un procent impresionant de 86% care ar alege un produs recomandat de un prieten.

Sustenabilitatea este importantă

Mai mult de jumătate din Gen Z refuză să cumpere de la mărci care nu practică sustenabilitatea. Ei așteaptă ca mărcile să demonstreze clar inițiativele lor verzi, și 51% cred că lipsa comunicării despre aceste inițiative înseamnă că o marcă nu este sustenabilă.

Nu le pasă de reclame

Această generație este adesea indiferentă sau sceptică față de publicitate, cu 99% dintre ei gata să ignore reclamele și 63% utilizând blocatoare de reclame.

Ei privesc în sus

Peste jumătate din Gen Z caută activ să-și reducă timpul petrecut în fața ecranelor, preferând activități fizice și sociale în detrimentul celor digitale.

OOH – un canal puternic pentru a conecta cu Gen Z

Publicitatea Out-Of-Home (OOH) și Digital Out-Of-Home (DOOH) captează atenția Gen Z printr-o combinație de relevanță și inovație creativă. Reclamele fizice au o rată de reamintire surprinzător de mare în rândul acestei generații, cu 72% dintre ei amintindu-și de reclamele outdoor vizionate. 

OOH se aliniază, de asemenea, cu conștiința ecologică a Gen Z, fiind o modalitate mai prietenoasă cu mediul comparativ cu alte medii de publicitate, datorită emisiilor reduse de carbon pe impresie. 

Astfel, OOH și DOOH oferă o oportunitate puternică de a conecta brandurile cu Gen Z și ar trebui să facă parte din mixul de platforme atunci când aceste audiențe mai tinere și în ascensiune sunt vizate.

Citește AICI articolul integral.

THE LATEST

Mesajul Phoenix Media pentru industria OOH – Go Green!

Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.