Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.
Trends
Eficacitatea DOOH
Pe parcursul anului 2024, importanța sustenabilității în sectorul publicității și-a continuat și menținut rolul de obiectiv central. Imperativul global de a reduce emisiile de carbon a stimulat o trezire colectivă în randul companiilor. Acest lucru este cu siguranță aplicabil sectorului DOOH, care se reorienteaza activ către alternative mai ecologice pentru a-și atenua amprenta ecologica.
DOOH este cunoscut ca un canal puternic pentru brand-urile care vor să își prezinte eforturile de sustenabilitate. Datorită DOOH, campaniile se pot livra într-un mod mai eficient și mai relevant din punct de vedere contextual, oferind precizie și mai puțină risipă. Prin integrarea surselor externe cu ajutorul API, brandurile au mers cu un pas mai departe. Campaniile lor rezonează cu publicul în momente cheie datorita optimizării în timp real precum și a conținutului dinamic.
Datorită noilor opțiuni de materiale refolosibile din care se produc ecranele și al artificiilor software precum managementul automat al luminozității, DOOH are pontențialul de a reduce emisiile de carbon per impresie.
Un exemplu remarcabil și evident este „Greener Grid”, campania recentă a OVO Energy în Regatul Unit – prima campanie DOOH din lume conectată la datele Retelei Electrice Naționale. OVO a folosit datele rețelei în timp-real pentru a activa campania numai atunci când rețeaua era alimentată cu o proporție mai mare de energie regenerabilă, ceea ce le-a permis să reducă amprenta de carbon a activității lor media generale. Cu un mesaj atrăgător: “If you’re seeing this, it’s a greener time to use energy”, subliniază rolul vital pe care îl au reprezentanții din publicitate în confruntarea cu criza climatică pe parcursul campaniilor lor.
Apelul la acțiune colectivă este răsunător, exemplificat de inițiative precum #ChangeTheBrief, care reunesc agențiile pentru a îndruma consumatorii către comportamente si alegeri sustenabile.
Adoptarea dezvoltării durabile în industrie
Se fac eforturi tot mai mari pentru a acorda atenție și prioritate durabilității în planificarea strategiilor, pledând pentru reducerea amprentei de carbon la scară globală cu ajutorul mai multor companii si platforme care oferă instrumente de planificare și monitorizare.
Un progres notabil vine din partea Scope3, care și-a extins recent capacitățile de măsurare a CO2 pentru a acoperii și publicitatea DOOH. Modelul lor de monitorizare al emisiilor ia în considerare factori unici pentru DOOH, oferind o imagine mai precisă a amprentei de carbon din acest sector.
Colaborarea integrată și Monitorizările bazate pe date
Colaborarea apare ca un lucru esențial, fiind necesar ca sectorul DOOH să adopte soluții viitoare măsurabile pe toată durata campaniilor desfășurate în spațiul public. Se anticipează că industria va aprecia din ce în ce mai mult valoarea datelor pentru luarea deciziilor mai informat și care să faciliteze tranziția către o economie sustenabilă.
Exemple precum campaniile IKEA’s Carbon Footprint și McDonald’s Bee Hotel Billboards sunt un semnal de recunoaștere de către companii a necesității de a se alinia la obiectivele de mediu, prezentând căi de inovare, avantaje competitive și contribuții reale la combaterea crizei climatice.
Sursă: https://www.hivestack.com/news-insights/global-imperative-sustainability-in-digital-out-of-home
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.