“Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.” - Dio Boacă (Phoenix Media)
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Data research
Publicitatea digitală în afara locuinței a înregistrat o creștere remarcabilă, devenind un canal esențial în mixul de marketing al multor branduri. Deși succesul său este evident, măsurarea impactului și captarea atenției rămân provocări majore. În acest context, Talon, o agenție globală independentă de publicitate out-of-home (OOH), a realizat un studiu ce evidențiază cei trei „AȘI” ai acestui tip de publicitate.
Atenția acordată reclamelor DOOH s-a dovedit a fi un factor esențial. Aproape 70% dintre respondenți au confirmat că sunt atenți la aceste reclame în diverse medii. Cercetarea a evidențiat că publicul este mai receptiv la publicitatea OOH în momente de relaxare, cum ar fi călătoria cu autobuzul (39%), plimbarea prin oraș (37%) sau vizitarea unui mall (35%). De asemenea, peste 40% dintre respondenți sunt predispuși să se implice activ cu o varietate de reclame și formate DOOH.
DOOH oferă oportunități nelimitate pentru creativitate. Aproximativ 50% dintre respondenți au declarat că reclamele DOOH distincte și relevante le captează atenția mai eficient. Mișcarea este considerată un factor crucial în captarea atenției, 34% dintre respondenți observând mai bine reclamele OOH dinamice. Recompensele oferite și claritatea informațiilor despre produs sau serviciu contribuie semnificativ la creșterea atenției și implicării.
Eficacitatea este poate cel mai convingător argument în favoarea DOOH. Studiul arată că peste jumătate dintre respondenți își amintesc să fi văzut reclame DOOH în diverse medii, susținând ideea că această formă de publicitate are un impact consistent. De asemenea, peste 40% dintre consumatori au întreprins acțiuni ulterioare după ce au văzut o reclamă DOOH, cum ar fi vizitarea unui magazin sau generarea de trafic online. Mai mult, DOOH este mai eficient decât reclamele online în generarea de trafic către magazinele fizice și online (37% față de 32%).
Aceste rezultate demonstrează că DOOH nu doar că generează conștientizare și implicare, dar și stimulează acțiunea consumatorilor, poziționându-se ca un canal esențial în mixul de marketing al brandurilor moderne.
Talon este o agenție independentă globală de publicitate out-of-home (OOH) care oferă servicii complete de publicitate și planificare pentru clienți din întreaga lume. Fondată în 2013, Talon și-a extins rapid prezența internațională, oferind soluții creative și tehnologice avansate pentru campanii OOH. Compania are birouri în diverse locații, inclusiv în Regatul Unit, Statele Unite, Canada, Irlanda, Germania, Emiratele Arabe Unite și Singapore.
Vezi articolul integral AICI!
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.