Dark Mode

Latest

For us, the future is not a surprise, but a strategy

Recomandat de We INVENT,
Read: 3 min
20 Jun 2025
Pentru noi, viitorul nu este surpriză, ci strategie

Fresh from the World Out of Home Congress in Mexico City, Dio Boacă, CEO Phoenix Media, speaks openly about the future of OOH, artificial intelligence, automation and how Phoenix is positioning itself in the midst of these transformations.

"Digital Outdoor is no longer about 'i sold a billboard', but about granularity, scalability, and real-time intelligence", says Dio. Attending the event confirmed the company's strategic directions: process automation, AI integration, and constant investment in technological infrastructure.

📌In July, Phoenix launches Rewin, a gamification platform for customers.

📌In September, Google introduces POI in STOC - advanced geographic targeting.

📌In 2027, it will integrate AI for campaign planning based solely on a brief and the brand.

Phoenix remains at the forefront of the industry, already building what it will launch in 2-3 years. "For us, the future is not a surprise, it's a strategy", says Dio. 

🔗Read the full interview on https://weinvent.ro/2025/06/18/dio-boaca-ceo-phoenix-media-in-momentul-in-care-incepi-sa-intelegi-outdoorul-digital-incepi-sa-intelegi-cata-granularitate-si-cata-scalabilitate-aceasta-industrie-nu-este-doar-despre/

 

 

 

THE LATEST

DOOH’s evolving: A promising Horizon

Publicitatea digitală out-of-home (DOOH) intră într-una dintre cele mai transformatoare și prospere ere ale sale, iar datele susțin în mod clar această tendință ascendentă. Alimentată de progresele tehnologice rapide și de dinamica pieței în schimbare, industria înregistrează o creștere robustă în toate domeniile. Pe măsură ce ne apropiem de 2025, devine din ce în ce mai evident că acest an va fi un moment crucial pentru brandurile care doresc să modernizeze și să își îmbunătățească strategiile de publicitate prin DOOH.

Five key trends shaping the DOOH advertising landscape in 2025

2025 is here, and DOOH is evolving fast. Outdoor advertising is now more dynamic and data-driven. New tech and changing consumer habits push brands to be creative. In this article, we cover five key trends shaping DOOH in 2025.