Dark Mode

Latest

Pentru noi, viitorul nu este surpriză, ci strategie

Recomandat de We INVENT,
Read: 3 min
20 Jun 2025
Pentru noi, viitorul nu este surpriză, ci strategie

Proaspăt revenit de la Congresul Mondial World Out of Home din Mexico City, Dio Boacă, CEO Phoenix Media, vorbește deschis despre viitorul OOH, inteligență artificială, automatizare și cum se poziționează Phoenix în mijlocul acestor transformări.

„Outdoorul Digital nu mai este despre ‘am vândut un panou’, ci despre granularitate, scalabilitate și inteligență în timp real”, afirmă Dio. Participarea la eveniment a confirmat direcțiile strategice ale companiei: automatizarea proceselor, integrarea AI și investiția constantă în infrastructură tehnologică.

📌 În iulie Phoenix lansează Rewin, o platformă de tip gamification pentru clienți.

📌 În Septembrie introduce Google POI în STOC – targetare geografică avansată.

📌 În 2027 va integra AI pentru planificarea campaniilor doar pe baza unui brief și a brandului.

Phoenix rămâne în avangarda industriei, construind deja acum ceea ce va lansa peste 2–3 ani. „Pentru noi, viitorul nu este surpriză, ci strategie”, spune Dio.

 

🔗 Citește interviul integral pe https://weinvent.ro/2025/06/18/dio-boaca-ceo-phoenix-media-in-momentul-in-care-incepi-sa-intelegi-outdoorul-digital-incepi-sa-intelegi-cata-granularitate-si-cata-scalabilitate-aceasta-industrie-nu-este-doar-despre/

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.