Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.
Special projects
În 2005 am lansat în România produsul revoluționar atunci - ecranul digital, ca instrument dinamic de promovare și advertising.
Din 2005 și până în prezent am adus adus pe piață mai multe premiere, fiind în prezent singura companie din zona OOH care oferă servicii în ceea ce privește targetarea personalizată.
Am fost încurajați de răspunsul pozitiv al populației la noul mijloc de comunicare. Utilizatorii primeau informație dinamică și actualizată într-o manieră nouă pentru ei. Interacțiunea cu publicul țintă a devenit specifică, targetată și astfel rețeaua de ecrane digitale a companiei a crescut de la an la an, trecând în 2023 de 100 de ecrane.
Am luat mereu în calcul 3 variabile esențiale în digital OOH: VITEZA - cât de repede programezi pe panouri contentul - video, bannere responsive, un landing page dinamic pe web cu un countdown timer, în timp real etc, AUTOMATIZAREA - urcarea contentului, programarea, raportarea se face de la server la server, arzând astfel etape care țin de accounți, oameni de vânzări, mailuri, rapoarte și CUSTOMIZAREA - poate cel mai important variabil, ce permite afișarea unei reclame (indiferent de tipul de content), pe anumite panouri, într-un anumit moment al zilei.
Toate aceste variabile au în focus un obiectiv clar: atenția audienței. Pentru că audiența este dinamică, mereu în schimbare și mișcare, își schimbă comportamentele de consum și strategia de cumpărare, ecranele digitale trebuie să ofere advertiserilor un nivel de autonomie ce le permite să se adapteze la dinamismul targetului.
Ce făceam acum 30 de ani într-o lună, facem acum în câteva zile.Această schimbare de paradigmă a fost facilitată de tehnologie, internet, evoluție.
Luând în calcul asta, mai putem susține oare că industriile care nu evoluează vor exista peste câțiva ani? Permanența este determinată, în acest secol, de adaptare. - Dio Boacă, General Manager Phoenix Media
Pentru că am înțeles că nivelul de autonomie este esențial pentru advertiseri am dezvoltat și continuăm să facem asta, niveluri de autonomie ale ecranelor.
Ecranele digitale de nivel 1 – Level 1 sunt conectate la internet și permit schimbarea contentului printr-un soft dedicat.
La Level 2 se află ecranele care comunică cu serverul de bază anumiți KPI ai campaniei.
numărul de afișări
timpul și orele acestor afișări, ele putând fi all day long sau pe anumite ore sau intervale
audiența în real time – știi cu o acuratețe de peste 90% câți oameni și câte mașini trec pe lângă ecranul tău în fiecare secundă
Level 3 este nivelul la care activează în acest moment Rețeaua Phoenix Media și nivelul la care sunt eBacklit-urile, cel mai simplu și mai modern mijloc de publicitate actual.
La acest nivel ecranul începe să fie independent pe anumite decizii de bază:
se conectează la orice alt server direct, fără serverul de bază și își extrage materialul de afișat
poate să facă asta în orice tip de format și mai ales să interacționeze direct cu alte medii - în primă fază digital prin preluarea de content HTML 5 și VAST
Poate schimba contentul automat în funcție de anumiți KPI legați de temperatură, climă sau de alte informații care îi sunt date, aglomerații, downloads, incidente.
Level 4 de autonomie feră posibilitatea de a adapta tipul contentului în funcție de mediul înconjurător.
eBacklit va intra în primă fază în Level 4 cu adaptabilitea de a trece din formatul .jpg / .gif în fața unei audiențe dinamice, în mișcare, la un spot video, atunci când audiența din fața lui se transformă în una captivă, blocată, și poate să facă asta autonom, fără ca cineva să intervină.
Level 4 al evoluției este un pas uriaș. Level 4 de autonomie oferă și poate susține cele mai targetate, precise și eficiente campanii pe care un client le poate avea în media outdoor.
Este începutul viitorului de mâine.
Vezi documentul cu nivelurile de autonomie AICI.
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.