We have a crush! On ART!
Special projects
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.
Pe 30 octombrie 2024, ecranele digitale din întreaga rețea Phoenix Media s-au transformat într-un spectacol interactiv, dedicat aniversării celor 21 de ani de activitate. Pentru prima dată, publicul a avut parte de o experiență complet imersivă, ecranele devenind adevărate vitrine ale evoluției și impactului companiei asupra peisajului publicitar din România.
@Dio Boacă, CEO Phoenix Media - „Sărbătorim în stilul nostru disruptiv și de impact. Am abordat OOH-ul de la început într-un mod inovator, neconvențional și provocator, pentru că doar așa am putut dezvolta ceva durabil. De 21 de ani avem focus pe tehnologie și accesibilitate și acum este momentul că și publicul advertiserilor să afle lucruri despre noi. Sărbătorim nu doar 21 de ani de existență, ci și inovațiile aduse pieței de publicitate outdoor din România. Ne place să credem că am schimbat fundamental modul în care funcționează această industrie în România.”
1. O retrospectivă digitală
În această zi specială, ecranele au povestit o istorie de succes, împărtășind cifre impresionante: 45 de spoturi difuzate și 490201 de apariții. Publicul a putut afla detalii inedite despre cum s-a născut și a crescut Phoenix Media, de la lansarea primului ecran digital până la tehnologiile de ultimă generație implementate astăzi.
2. Un ecosistem conectat
Pe lângă istorie, ecranele au oferit informații în timp real despre rețeaua Phoenix Media: numărul de ecrane, locațiile strategice, numărul de persoane care interacționează zilnic cu acestea. De asemenea, au fost prezentate parteneriatele de succes, precum: World Out of home Organization, ISU, Weinvent.ro, Paginademedia.ro , Ambasada Sustenabilitații în România, care au contribuit la dezvoltarea și consolidarea poziției companiei pe piață.
3. O oglindă a realității
Pentru a crea o conexiune și mai puternică cu publicul, ecranele au afișat și informații relevante despre vreme, evenimente importante și alte detalii din viața de zi cu zi. Astfel, publicul a experimentat o experiență personalizată și relevantă.
4. Viitorul este acum
Phoenix Media continuă să fie un pionier în industria OOH, oferind soluții inovatoare și interactive care conectează brandurile cu consumatorii într-un mod autentic și memorabil. Cu o experiență de 21 de ani, compania își consolidează poziția de lider și își reafirmă angajamentul față de inovație și sustenabilitate.
@Dio Boacă, CEO Phoenix Media: “Ce am făcut în 21 de ani de outdoor prin rețeaua Phoenix Media: am folosit outdoor-ul pentru campanii de interes public, educare și conștientizare, am sprijinit comunitățile prin informări despre evenimente, festivaluri, campanii, am transmis informații în timp real despre trafic, transport public, informații de interes general preluate de la ISU, am estetizat spațiul public prin panouri moderne, dinamice, am promovat sustenabilitatea și inovația, arta și cultura, am contribuit la îmbunătățirea siguranței publice, am creat o conexiune culturală.
Outdoor-ul e mult mai mult și sperăm că, de pe 30 octombrie, cei care vor privi ecranele Phoenix vor înțelege asta și mai ales cum poate contribui o companie de DOOH la viața lor urbană.”
Despre Phoenix Media
Fondată în 2003, Phoenix Media este liderul în domeniul digital out-of-home (DOOH) din România. Cu o rețea vastă de ecrane digitale în locații strategice, compania oferă soluții de publicitate inovatoare și eficiente. Phoenix Media este membră a World Out of Home Organization (WOO) și se angajează să transforme peisajul publicitar digital din România.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.