Dark Mode

Latest

Lansare ecran Petricani

Recomandat de Ionuț Bouroș,
Read: 2 min
30 Jan 2024
Lansare ecran Petricani

La Phoenix Media, suntem pasionați de revoluția publicității digitale, și ne-am dedicat creșterii și dezvoltării constante în acest domeniu în continuă schimbare. Așadar, suntem extrem de bucuroși să anunțăm ultima noastră reușită: am lansat cu succes un nou panou digital pe Șoseaua Petricani!

Acest pas important demonstrează angajamentul nostru de a aduce cele mai bune soluții de publicitate digitală pe piață și contribuie la extinderea rețelei noastre de panouri digitale.

 

THE LATEST

„Revoluția DOOH va fi mai importantă decât introducerea televiziunii în anii 1950”

Într-o prezentare recentă, Rick Robinson, CEO-ul PJX Media, a conturat viitorul publicității în era digitală, punând accentul pe impactul revoluționar al publicității Digital Out-of-Home (DOOH). Robinson compară acest nou val cu introducerea televiziunii în anii '50, anticipând un impact chiar mai profund asupra peisajului mediatic și urban.

"Reclaim Your Brain": O campanie DOOH creată cu AI

Cognitiv a debutat cu prima sa campanie de brand, o experiență DOOH (digital out-of-home) care integrează tehnologii de învățare automată și inteligență artificială (AI). Tema campaniei, "mai mult", inspirată de auditurile de brand și interviurile cu clienți, explorează dorința de a optimiza timpul pentru activități profesionale mai variate.

The Next Shiny Object Syndrome

Wikipedia ne învață că ”sindromul lucrului care strălucește” este ”situația în care oamenii acordă o atenție nejustificată unei idei care este nouă și la modă, dar pe care o abandonează imediat ce apare alta nouă și la modă care îi ia locul”.

RECOMANDATE PENTRU TINE