„Revoluția DOOH va fi mai importantă decât introducerea televiziunii în anii 1950”
Recomandat de Ionuț Bouroș,
Read: 3 min
09 May 2024
Într-o prezentare recentă, Rick Robinson, CEO-ul PJX Media, a conturat viitorul publicității în era digitală, punând accentul pe impactul revoluționar al publicității Digital Out-of-Home (DOOH). Robinson compară acest nou val cu introducerea televiziunii în anii '50, anticipând un impact chiar mai profund asupra peisajului mediatic și urban.
Pe parcursul discursului său, Robinson a explicat cum publicitatea DOOH transformă spațiile urbane, devenind o parte integrantă din cotidianul urban. „Acest mediu nu doar că îmbogățește experiența zilnică, dar redefinește și peisajul vizual al orașelor noastre", a afirmat Robinson.
Exemplele de campanii globale și inițiative de publicitate DOOH prezentate de Robinson, inclusiv pentru branduri renumite ca Arc'teryx și Glossier, demonstrează capacitatea acestui mediu de a integra creativitatea și contextul pentru a crea legături profunde și memorabile cu publicul.
În plus, Robinson a abordat potențialul colaborativ al publicității DOOH, subliniind cum ecranele digitale pot servi drept platforme pentru artă publică și inițiative comunitare, contribuind astfel la îmbunătățirea spațiilor urbane.
DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.
Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.