Dark Mode

Global

„Revoluția DOOH va fi mai importantă decât introducerea televiziunii în anii 1950”

Recomandat de Ionuț Bouroș,
Read: 3 min
09 May 2024
„Revoluția DOOH va fi mai importantă decât introducerea televiziunii în anii 1950”

Într-o prezentare recentă, Rick Robinson, CEO-ul PJX Media, a conturat viitorul publicității în era digitală, punând accentul pe impactul revoluționar al publicității Digital Out-of-Home (DOOH). Robinson compară acest nou val cu introducerea televiziunii în anii '50, anticipând un impact chiar mai profund asupra peisajului mediatic și urban.

Pe parcursul discursului său, Robinson a explicat cum publicitatea DOOH transformă spațiile urbane, devenind o parte integrantă din cotidianul urban. „Acest mediu nu doar că îmbogățește experiența zilnică, dar redefinește și peisajul vizual al orașelor noastre", a afirmat Robinson.

Exemplele de campanii globale și inițiative de publicitate DOOH prezentate de Robinson, inclusiv pentru branduri renumite ca Arc'teryx și Glossier, demonstrează capacitatea acestui mediu de a integra creativitatea și contextul pentru a crea legături profunde și memorabile cu publicul.

În plus, Robinson a abordat potențialul colaborativ al publicității DOOH, subliniind cum ecranele digitale pot servi drept platforme pentru artă publică și inițiative comunitare, contribuind astfel la îmbunătățirea spațiilor urbane.

Vezi articolul integral AICI!

THE LATEST

Un an de creștere, inovație și leadership în DOOH

2024 a fost un an dinamic și plin de realizări pentru Phoenix Media, marcat de extinderea rețelei DOOH, parteneriate strategice, inițiative sustenabile și recunoaștere în industrie. Iată o retrospectivă lunară a celor mai importante evenimente.

Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!

Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.