Dark Mode

Data research

Ce acțiuni întreprind audiențele după ce văd o reclamă OOH?

Recomandat de Ionuț Bouroș,
Read: 4 min
30 Jan 2024
Ce acțiuni întreprind audiențele după ce văd o reclamă OOH?

Un studiu efectuat de către OAAA și Morning Consult a dezvăluit că publicitatea Out-of-Home (OOH) nu numai că îmbunătățește gradul de conștientizare asupra brandurilor, dar poate, de asemenea, să stimuleze acțiuni concrete și să genereze interacțiuni online semnificative. Aproximativ 78% din participanții la studiu au reacționat într-un fel sau altul în urma expunerii la o reclamă OOH, confirmând astfel impactul substanțial pe care acest tip de publicitate îl poate avea.

Unul dintre aspectele notabile ale studiului este că 44% dintre cei care au observat o reclamă OOH au folosit ulterior motoarele de căutare, precum Google, pentru a căuta informații suplimentare despre brandul promovat. Acest lucru subliniază faptul că OOH poate influența în mod pozitiv căutările online și poate suscita interesul publicului pentru a obține mai multe informații.

În plus, studiul a dezvăluit că 29% din cei care au reacționat la reclamele OOH au căutat brandul respectiv pe platformele de socializare. Prin includerea numelui de utilizator de social media al brandului sau a unui hashtag specific campaniei în reclamele OOH, publicul poate fi încurajat să interacționeze și să împărtășească experiența cu alții pe platformele de socializare.

De asemenea, publicul a răspuns pozitiv la reclamele OOH prin vizite pe site-urile web ale brandurilor promovate, cu 29% dintre respondenți care au făcut acest lucru. Acest aspect subliniază importanța includerii adresei site-ului web al brandului în reclamele OOH și posibilitatea de a utiliza coduri QR pentru a oferi publicului un acces rapid la paginile de destinație specifice campaniei.

Mai mult decât atât, studiul a evidențiat că OOH poate stimula comunicarea pe bază de recomandare, cu 21% din public care a fost suficient de entuziasmat încât să împărtășească experiența cu prietenii și familia.

Aceste descoperiri demonstrează că publicitatea Out-of-Home (OOH) nu se limitează doar la creșterea conștientizării mărcii, ci poate să fie o unealtă puternică pentru generarea de acțiuni reale și interacțiuni online. Este evident că OOH oferă mărcilor oportunități semnificative de a-și extinde prezența și de a interacționa cu publicul în moduri inovatoare și eficiente.

Citește articolul integral AICI.

THE LATEST

Transformarea publicității în Orientul Mijlociu: 2024 anul unei revoluții digitale

Cu o valoare de piață estimată la 6,9 miliarde de dolari, regiunea este marcată de inovații care transformă modul în care brandurile se conectează cu consumatorii. Inițiative precum Viziunea 2030 a Arabiei Saudite și expansiunea proiectelor de imobiliare și infrastructură în EAU sunt motoarele acestei transformări, aducând în prim-plan publicitatea DOOH și tehnologiile imersive.

Dincolo de logică. Cum influențează emoțiile deciziile de cumpărare?

Majoritatea oamenilor cred că alegerile de cumpărare pe care le fac rezultă dintr-o analiză rațională a alternativelor disponibile. În realitate însă, emoțiile influențează foarte mult și, în multe cazuri, chiar determină deciziile noastre de cumpărare

From telling to storytelling în OOH

Una din regulile importante în storytelling este să alternezi momentele de tensiune cu momente de liniște. Scenele de acțiune intensă cu scene în care eroul (doar) soarbe o ciorbă în bucătărie. Spectatorul nu poate rămâne în tensiune de la generic până la final, mai are nevoie și de relaxare.

RECOMANDATE PENTRU TINE