“Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.” - Dio Boacă (Phoenix Media)
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Trends
Conform ultimului raport Kantar Media, DOOH se află într-o creștere impresionantă de popularitate, fiind considerată una dintre cele mai inovatoare și relevante forme de publicitate în 2023. Raportul, care reflectă opinia a mii de consumatori și profesioniști din domeniul marketingului la nivel global, indică o schimbare majoră în dinamica publicitară.
Evenimentele sponsorizate și reclamele din cinematografe rămân în topul preferințelor consumatorilor, dar DOOH se remarcă printr-o creștere notabilă a interesului. Acesta abordează problema „plictiselii” asociată cu publicitatea tradițională în aer liber, adăugând elemente de inovație și tehnologie avansată.
În ciuda creșterii încrederii în publicitatea online, există o discrepanță între percepțiile marketerilor și ale consumatorilor. Marketerii plasează conținutul influencerilor în topul preferințelor, în timp ce consumatorii nu îl consideră la fel de atractiv. De asemenea, raportul subliniază interesul în creștere pentru utilizarea inteligenței artificiale generative în marketing, cu optimism exprimat atât de consumatori, cât și de profesioniști.
Raportul evidențiază, de asemenea, o schimbare a încrederii în diverse platforme media. YouTube a depășit Instagram în preferințele marketerilor, demonstrând importanța încrederii și a inovației în strategiile de publicitate. Totodată, se observă o scădere a interesului pentru publicitatea TV, în ciuda încrederii ridicate a marketerilor în acest canal.
Pentru mai multe detalii și o analiză completă a tendințelor în publicitate accesează raportul Kantar Media.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.