“Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.” - Dio Boacă (Phoenix Media)
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Trends
Publicitatea outdoor (OOH), una dintre cele mai vechi forme de promovare, trece printr-o transformare datorată avansurilor tehnologice și schimbărilor în preferințele consumatorilor. Modelele tradiționale OOH se confruntă cu provocări, dar experții prevăd o revenire pe măsură ce consumatorii devin obosiți de reclamele constante pe telefoanele mobile.
Consumatorii de astăzi sunt bine informați și cer mai mult decât mesaje repetitive. Pentru a prospera, advertiserii trebuie să îmbine tehnologia și preferințele clienților în strategiile lor, alături de un design excelent al site-ului web, optimizare Google SEO și crearea de conținut.
Un raport recent KPMG a dezvăluit o rată impresionantă de creștere anuală de 11% în publicitatea outdoor pe parcursul a cinci ani, sugerând un viitor promițător pentru industrie.
Iată cele mai importante 10 tendințe care remodelază publicitatea outdoor:
Publicitatea outdoor digitală este în creștere, oferind imagini de calitate 4K care captivează privitorii. Eficiente din punct de vedere al costurilor și flexibile, panourile publicitare digitale permit campanii dinamice, cu mai multe imagini, atrăgând brandurile care adoptă inovația.
Povestirea eficientă îmbunătățește implicarea consumatorilor. Brandurile folosesc din ce în ce mai multe tehnici narative pentru a crea anunțuri captivante care rezonează cu publicul, lăsându-i nerăbdători să afle următorul capitol.
Tehnologia extinde sfera de acțiune a reclamelor outdoor dincolo de panourile tradiționale. Anunțurile mai mici în zonele aglomerate, pereții goi și locațiile aeroportuare au devenit spații de primă importanță pentru advertiseri.
Anunțurile inteligente depășesc promovarea produsului. Folosind senzori, recunoașterea facială și IA, anunțurile pot interacționa cu privitorii, îmbunătățind experiența consumatorilor prin realitate augmentată și virtuală.
Integrarea anunțurilor mobile și outdoor permite interacțiunea în timp real cu clienții. Balizele și strategiile bazate pe geolocație permit livrarea de conținut personalizat, stimulând implicarea.
Integrarea cu media socială și televiziunea asigură un mesaj de brand coerent pe toate platformele, îmbunătățind comunicarea cu audiența.
Advertiserii renunță la abordarea amplă în favoarea concentrării pe demografice specifice. Analiza avansată a datelor și balizele Bluetooth permit campanii personalizate, bazate pe locație, îmbunătățind relevanța reclamelor.
Știința datelor și big data conduc strategiile creative. Brandurile folosesc tehnologia pentru a rafina modelele de publicitate outdoor și pentru a optimiza bugetele de campanie.
Companiile stabilesc din ce în ce mai mult echipe de marketing interne pentru a eficientiza eforturile și a reduce costurile. Experții sunt consultați pe bază de nevoie, îmbunătățind eficiența.
Publicitatea transparentă și autentică este fundamentală. Brandurile nu mai pot conta pe promisiuni goale, deoarece autenticitatea construiește încrederea și susține succesul pe termen lung.
În ciuda creșterii canalelor online, publicitatea outdoor rămâne o opțiune viabilă. Pentru a reuși, brandurile trebuie să se asigure că reclamele lor outdoor se aliniază cu prezența lor online. Publicitatea OOH este departe de a fi învechită; ba chiar se adaptează pentru a satisface cerințele unei audiențe tehnologizate și pretențioase.
Citeste articolul integral AICI.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.