“Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.” - Dio Boacă (Phoenix Media)
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Data research
În prezent, mulți advertisieri consideră publicitatea OOH foarte atractivă, dar cu toate acestea refuză să creeze campanii pentru promovarea produselor sau serviciilor în acest mediu din cauza unor prejudecăți care au la bază mai multe mituri.
În acest moment, această formă de publicitate a devenit foarte ușor de folosit și oferă posibilitatea livrării de date mult mai avansate comparativ cu alte medii de promovare.
Redăm mai jos cele mai cunoscute 6 mituri despre publicitatea OOH:
Această idee s-a transmis de-a lungul timpului din cauza suporturilor clasice, plasate în locuri foarte aglomerate care au costuri de producție și afișare mari pentru că sunt instalate în zone centrale.
Adevăr: Chiar și cu bugete mai mici se pot desfășura campanii eficiente.
Lansarea unei campanii pe suporturile clasice necesita mult timp și costuri mari pentru a putea fi lansată, dar odată cu evoluția tehnologiei o campanie în OOH este la fel de ușor de realizat ca una în Social Media.
Adevăr: O campanie OOH poate fi lansată datorită noilor metode chiar și într-o singură zi, iar oprirea ei e la un click distanță.
În trecut, OOH era folosită pentru conștientizarea mărcii, complementând și susținând alte canale de publicitate. Cu toate acestea, capacitatea de a segmenta audiențele prin OOH s-a schimbat dramatic în ultimii ani.
Adevăr: Pot fi lansate campanii campanii OOH hiper-segmentate cu capabilități puternice de segmentare a datelor care pot atinge audiențe dificil de abordat
În trecut, măsurarea imprimărilor și a altor metrici pentru publicitatea în aer liber (OOH) era dificilă și nesigură. De asemenea, era provocator să se vadă ce acțiuni întreprinde un utilizator ca urmare a unei campanii în aer liber. Acum, măsurarea OOH este fiabilă, precisă și poate fi integrată în orice plan media integrat.
Adevăr: În prezent, odată cu evoluția tehnologică publicitatea OOH poate oferi date specifice în timp real.
În trecut, OOH era considerată ca fiind relevantă doar pentru conștientizarea brand-ului, dar acum poate influența comportamentul publicului țintă, încurajându-l să viziteze magazine, site-uri web sau să efectueze alte acțiuni.
Adevăr: Publicitatea în aer liber (OOH) poate influența toate etapele unui proces de marketing, inclusiv conversiile.
Mulți oameni consideră că publicitatea în aer liber (OOH) se referă doar la panouri publicitare și pot fi reticenți să ia în considerare o astfel de opțiune limitată.
Adevăr: OOH include o varietate de formate publicitare, iar limitările sunt aproape inexistente.
Citește articolul integral AICI.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.