Dark Mode

Data research

Șase mituri despre publicitatea Out of Home

Recomandat de Ionuț Bouroș,
Read: 7 min
30 Jan 2024
Șase mituri despre publicitatea Out of Home

În prezent, mulți advertisieri consideră publicitatea OOH foarte atractivă, dar cu toate acestea refuză să creeze campanii pentru promovarea produselor sau serviciilor în acest mediu din cauza unor prejudecăți care au la bază mai multe mituri.

În acest moment, această formă de publicitate a devenit foarte ușor de folosit și oferă posibilitatea livrării de date mult mai avansate comparativ cu alte medii de promovare.

Redăm mai jos cele mai cunoscute 6 mituri despre publicitatea OOH:

  • Investiția într-o campanie OOH este prea scumpă

Această idee s-a transmis de-a lungul timpului din cauza suporturilor clasice, plasate în locuri foarte aglomerate care au costuri de producție și afișare mari pentru că sunt instalate în zone centrale.

            Adevăr: Chiar și cu bugete mai mici se pot desfășura campanii eficiente.

  • Publicitatea OOH necesită prea mult timp

Lansarea unei campanii pe suporturile clasice necesita mult timp și costuri mari pentru a putea fi lansată, dar odată cu evoluția tehnologiei o campanie în OOH este la fel de ușor de realizat ca una în Social Media.

Adevăr: O campanie OOH poate fi lansată datorită noilor metode chiar și într-o singură zi, iar oprirea ei e la un click distanță.

  •      OOH nu are capacități de segmentare

În trecut, OOH era folosită pentru conștientizarea mărcii, complementând și susținând alte canale de publicitate. Cu toate acestea, capacitatea de a segmenta audiențele prin OOH s-a schimbat dramatic în ultimii ani.

Adevăr: Pot fi lansate campanii campanii OOH hiper-segmentate cu capabilități puternice de segmentare a datelor care pot atinge audiențe dificil de abordat

  •   Nu poți măsura rezultatele în OOH

În trecut, măsurarea imprimărilor și a altor metrici pentru publicitatea în aer liber (OOH) era dificilă și nesigură. De asemenea, era provocator să se vadă ce acțiuni întreprinde un utilizator ca urmare a unei campanii în aer liber. Acum, măsurarea OOH este fiabilă, precisă și poate fi integrată în orice plan media integrat.

Adevăr: În prezent, odată cu evoluția tehnologică publicitatea OOH poate oferi date specifice în timp real. 

  • Campaniile OOH conduc doar la conștientizare

În trecut, OOH era considerată ca fiind relevantă doar pentru conștientizarea brand-ului, dar acum poate influența comportamentul publicului țintă, încurajându-l să viziteze magazine, site-uri web sau să efectueze alte acțiuni.

Adevăr: Publicitatea în aer liber (OOH) poate influența toate etapele unui proces de marketing, inclusiv conversiile.

  •  OOH înseamnă doar panouri publicitare

Mulți oameni consideră că publicitatea în aer liber (OOH) se referă doar la panouri publicitare și pot fi reticenți să ia în considerare o astfel de opțiune limitată.

Adevăr: OOH include o varietate de formate publicitare, iar limitările sunt aproape inexistente.

Citește articolul integral AICI.

THE LATEST

Transformarea publicității în Orientul Mijlociu: 2024 anul unei revoluții digitale

Cu o valoare de piață estimată la 6,9 miliarde de dolari, regiunea este marcată de inovații care transformă modul în care brandurile se conectează cu consumatorii. Inițiative precum Viziunea 2030 a Arabiei Saudite și expansiunea proiectelor de imobiliare și infrastructură în EAU sunt motoarele acestei transformări, aducând în prim-plan publicitatea DOOH și tehnologiile imersive.

Dincolo de logică. Cum influențează emoțiile deciziile de cumpărare?

Majoritatea oamenilor cred că alegerile de cumpărare pe care le fac rezultă dintr-o analiză rațională a alternativelor disponibile. În realitate însă, emoțiile influențează foarte mult și, în multe cazuri, chiar determină deciziile noastre de cumpărare

From telling to storytelling în OOH

Una din regulile importante în storytelling este să alternezi momentele de tensiune cu momente de liniște. Scenele de acțiune intensă cu scene în care eroul (doar) soarbe o ciorbă în bucătărie. Spectatorul nu poate rămâne în tensiune de la generic până la final, mai are nevoie și de relaxare.