Dark Mode

Data research

Șase mituri despre publicitatea Out of Home

Recomandat de Ionuț Bouroș,
Read: 7 min
16 May 2024
Șase mituri despre publicitatea Out of Home

În prezent, mulți advertisieri consideră publicitatea OOH foarte atractivă, dar cu toate acestea refuză să creeze campanii pentru promovarea produselor sau serviciilor în acest mediu din cauza unor prejudecăți care au la bază mai multe mituri.

În acest moment, această formă de publicitate a devenit foarte ușor de folosit și oferă posibilitatea livrării de date mult mai avansate comparativ cu alte medii de promovare.

Redăm mai jos cele mai cunoscute 6 mituri despre publicitatea OOH:

  • Investiția într-o campanie OOH este prea scumpă

Această idee s-a transmis de-a lungul timpului din cauza suporturilor clasice, plasate în locuri foarte aglomerate care au costuri de producție și afișare mari pentru că sunt instalate în zone centrale.

            Adevăr: Chiar și cu bugete mai mici se pot desfășura campanii eficiente.

  • Publicitatea OOH necesită prea mult timp

Lansarea unei campanii pe suporturile clasice necesita mult timp și costuri mari pentru a putea fi lansată, dar odată cu evoluția tehnologiei o campanie în OOH este la fel de ușor de realizat ca una în Social Media.

Adevăr: O campanie OOH poate fi lansată datorită noilor metode chiar și într-o singură zi, iar oprirea ei e la un click distanță.

  •      OOH nu are capacități de segmentare

În trecut, OOH era folosită pentru conștientizarea mărcii, complementând și susținând alte canale de publicitate. Cu toate acestea, capacitatea de a segmenta audiențele prin OOH s-a schimbat dramatic în ultimii ani.

Adevăr: Pot fi lansate campanii campanii OOH hiper-segmentate cu capabilități puternice de segmentare a datelor care pot atinge audiențe dificil de abordat

  •   Nu poți măsura rezultatele în OOH

În trecut, măsurarea imprimărilor și a altor metrici pentru publicitatea în aer liber (OOH) era dificilă și nesigură. De asemenea, era provocator să se vadă ce acțiuni întreprinde un utilizator ca urmare a unei campanii în aer liber. Acum, măsurarea OOH este fiabilă, precisă și poate fi integrată în orice plan media integrat.

Adevăr: În prezent, odată cu evoluția tehnologică publicitatea OOH poate oferi date specifice în timp real. 

  • Campaniile OOH conduc doar la conștientizare

În trecut, OOH era considerată ca fiind relevantă doar pentru conștientizarea brand-ului, dar acum poate influența comportamentul publicului țintă, încurajându-l să viziteze magazine, site-uri web sau să efectueze alte acțiuni.

Adevăr: Publicitatea în aer liber (OOH) poate influența toate etapele unui proces de marketing, inclusiv conversiile.

  •  OOH înseamnă doar panouri publicitare

Mulți oameni consideră că publicitatea în aer liber (OOH) se referă doar la panouri publicitare și pot fi reticenți să ia în considerare o astfel de opțiune limitată.

Adevăr: OOH include o varietate de formate publicitare, iar limitările sunt aproape inexistente.

Citește articolul integral AICI.

THE LATEST

Publicitatea OOH (Out of Home) a depășit pragul de 5% în anul 2023

Cheltuielile globale pentru publicitatea Out of Home (OOH) au atins 41,9 miliarde de dolari în 2023, în creștere cu 16% față de cele 36,2 miliarde de dolari din 2022, depășind astfel bariera de 5%. Acum, OOH reprezintă 5,2% din cheltuielile publicitare globale, în creștere de la 4,7% în 2022.

Publicitatea OOH: Care sunt principalele 3 avantaje ale acestui canal?

Chiar dacă este unul dintre cele mai vechi canale de publicitate, OOH nu numai că supraviețuiește, dar prosperă prin inovație și adaptare la noile cerințe ale pieței. Având în vedere scăderea bugetelor de marketing în ultimii ani, multe branduri reevaluează rolul și impactul publicității OOH în strategiile lor.

Așii DOOH: De ce este eficient acest canal

Publicitatea digitală în afara locuinței a înregistrat o creștere remarcabilă, devenind un canal esențial în mixul de marketing al multor branduri. Deși succesul său este evident, măsurarea impactului și captarea atenției rămân provocări majore. În acest context, Talon, o agenție globală independentă de publicitate out-of-home (OOH), a realizat un studiu ce evidențiază cei trei „AȘI” ai acestui tip de publicitate.