Dark Mode

Special projects

Phoenix Media a pus un pin important pentru industria OOH la Congresul WOO

Recomandat de Maria Haraga,
Read: 7 min
30 Jan 2024
Phoenix Media a pus un pin important pentru industria OOH la Congresul WOO

În vara acestui an, Phoenix Media a devenit prima companie de OOH din România (din mediul privat și nu numai) membră a  World Out of Home Organization, singura asociație globală Out of Home, care lucrează pentru a promova și îmbunătăți industria OOH.


Este o distincție care, dincolo de greutatea ei, reprezintă o validare a tot ceea ce Phoenix Media dezvoltă de peste 15 ani. 


„Este un milestone să devenim prima instituție din România membră a WOO și este important să înțelegem că această recunoaștere este dovada că ne facem bine treaba. Nu suntem o companie pe o listă de membership și nici apartenența noastră la WOO nu este ceva protocolar. Este urmarea unui efort susținut în inovație, automatizare și dezvoltare continuă. Și, legat de aceste valori ale noastre, trăim mândrie autentică pentru că, odată cu participarea noastră la Congresul mondial WOO 2023 din Portugalia-Lisabona am descoperit că, la nivel de avans tehnologic, planuri de viitor și inovație suntem printre primele companii din domeniu la nivel global." - Dio Boacă, general manager Phoenix Media


În anul 2022 publicitatea OOH la nivel global a reprezentat 4,7% din totalul cheltuielilor pieței media. Previziunile pentru anul 2023 arată o creștere, ajungând la un total de 5,1% din totalul cheltuielilor media. Europa a rămas o piață importantă, cu cheltuieli de 8,9 miliarde de dolari, subliniind interesul crescut pentru publicitatea OOH în această parte a lumii.

Digitalul outodoor a devenit o componentă esențială în industria media out-of-home (OOH), reprezentând o parte semnificativă din totalul OOH. Când ceva atât de tânăr cum este outdoor-ul digital capătă teren rapid, este o confirmare că piața răspunde bine la mesajele dinamice. Și va răspunde și mai bine pentru că, în curând, între experiența oferită de mesajele din digitalul personal (telefon, computer, laptop, tabletă) și  cea oferită de digitalul OOH nu va mai fi nici o diferență la nivel de targetare, viteză, frecvență, personalizare și recurență.

Ce ne bucură ca și companie membră a WOO este faptul că împărtășim valori comune, atât la nivel de arii de interes cât și la nivel de standarde: măsurare și analiză, sustenabilitate, tehnologie și tehnologizare, principii solide de bestpractice și susținere a mediului OOH, domeniu în care Phoenix Media investește anual prin dezvoltare, consultanță, automatizare și inovație.

Pentru mai multe date și statistici verifică documentul PDF.

THE LATEST

Transformarea publicității în Orientul Mijlociu: 2024 anul unei revoluții digitale

Cu o valoare de piață estimată la 6,9 miliarde de dolari, regiunea este marcată de inovații care transformă modul în care brandurile se conectează cu consumatorii. Inițiative precum Viziunea 2030 a Arabiei Saudite și expansiunea proiectelor de imobiliare și infrastructură în EAU sunt motoarele acestei transformări, aducând în prim-plan publicitatea DOOH și tehnologiile imersive.

Dincolo de logică. Cum influențează emoțiile deciziile de cumpărare?

Majoritatea oamenilor cred că alegerile de cumpărare pe care le fac rezultă dintr-o analiză rațională a alternativelor disponibile. În realitate însă, emoțiile influențează foarte mult și, în multe cazuri, chiar determină deciziile noastre de cumpărare

From telling to storytelling în OOH

Una din regulile importante în storytelling este să alternezi momentele de tensiune cu momente de liniște. Scenele de acțiune intensă cu scene în care eroul (doar) soarbe o ciorbă în bucătărie. Spectatorul nu poate rămâne în tensiune de la generic până la final, mai are nevoie și de relaxare.

RECOMANDATE PENTRU TINE