Dark Mode

Special projects

Phoenix Media a pus un pin important pentru industria OOH la Congresul WOO

Recomandat de Phoenix Media PR,
Read: 7 min
20 Jun 2025
Phoenix Media a pus un pin important pentru industria OOH la Congresul WOO

În vara acestui an, Phoenix Media a devenit prima companie de OOH din România (din mediul privat și nu numai) membră a  World Out of Home Organization, singura asociație globală Out of Home, care lucrează pentru a promova și îmbunătăți industria OOH.


Este o distincție care, dincolo de greutatea ei, reprezintă o validare a tot ceea ce Phoenix Media dezvoltă de peste 15 ani. 


„Este un milestone să devenim prima instituție din România membră a WOO și este important să înțelegem că această recunoaștere este dovada că ne facem bine treaba. Nu suntem o companie pe o listă de membership și nici apartenența noastră la WOO nu este ceva protocolar. Este urmarea unui efort susținut în inovație, automatizare și dezvoltare continuă. Și, legat de aceste valori ale noastre, trăim mândrie autentică pentru că, odată cu participarea noastră la Congresul mondial WOO 2023 din Portugalia-Lisabona am descoperit că, la nivel de avans tehnologic, planuri de viitor și inovație suntem printre primele companii din domeniu la nivel global." - Dio Boacă, general manager Phoenix Media


În anul 2022 publicitatea OOH la nivel global a reprezentat 4,7% din totalul cheltuielilor pieței media. Previziunile pentru anul 2023 arată o creștere, ajungând la un total de 5,1% din totalul cheltuielilor media. Europa a rămas o piață importantă, cu cheltuieli de 8,9 miliarde de dolari, subliniind interesul crescut pentru publicitatea OOH în această parte a lumii.

Digitalul outodoor a devenit o componentă esențială în industria media out-of-home (OOH), reprezentând o parte semnificativă din totalul OOH. Când ceva atât de tânăr cum este outdoor-ul digital capătă teren rapid, este o confirmare că piața răspunde bine la mesajele dinamice. Și va răspunde și mai bine pentru că, în curând, între experiența oferită de mesajele din digitalul personal (telefon, computer, laptop, tabletă) și  cea oferită de digitalul OOH nu va mai fi nici o diferență la nivel de targetare, viteză, frecvență, personalizare și recurență.

Ce ne bucură ca și companie membră a WOO este faptul că împărtășim valori comune, atât la nivel de arii de interes cât și la nivel de standarde: măsurare și analiză, sustenabilitate, tehnologie și tehnologizare, principii solide de bestpractice și susținere a mediului OOH, domeniu în care Phoenix Media investește anual prin dezvoltare, consultanță, automatizare și inovație.

Pentru mai multe date și statistici verifică documentul PDF.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.