Dark Mode

Special projects

Phoenix Media a pus un pin important pentru industria OOH la Congresul WOO

Recomandat de Maria Haraga,
Read: 7 min
25 Apr 2024
Phoenix Media a pus un pin important pentru industria OOH la Congresul WOO

În vara acestui an, Phoenix Media a devenit prima companie de OOH din România (din mediul privat și nu numai) membră a  World Out of Home Organization, singura asociație globală Out of Home, care lucrează pentru a promova și îmbunătăți industria OOH.


Este o distincție care, dincolo de greutatea ei, reprezintă o validare a tot ceea ce Phoenix Media dezvoltă de peste 15 ani. 


„Este un milestone să devenim prima instituție din România membră a WOO și este important să înțelegem că această recunoaștere este dovada că ne facem bine treaba. Nu suntem o companie pe o listă de membership și nici apartenența noastră la WOO nu este ceva protocolar. Este urmarea unui efort susținut în inovație, automatizare și dezvoltare continuă. Și, legat de aceste valori ale noastre, trăim mândrie autentică pentru că, odată cu participarea noastră la Congresul mondial WOO 2023 din Portugalia-Lisabona am descoperit că, la nivel de avans tehnologic, planuri de viitor și inovație suntem printre primele companii din domeniu la nivel global." - Dio Boacă, general manager Phoenix Media


În anul 2022 publicitatea OOH la nivel global a reprezentat 4,7% din totalul cheltuielilor pieței media. Previziunile pentru anul 2023 arată o creștere, ajungând la un total de 5,1% din totalul cheltuielilor media. Europa a rămas o piață importantă, cu cheltuieli de 8,9 miliarde de dolari, subliniind interesul crescut pentru publicitatea OOH în această parte a lumii.

Digitalul outodoor a devenit o componentă esențială în industria media out-of-home (OOH), reprezentând o parte semnificativă din totalul OOH. Când ceva atât de tânăr cum este outdoor-ul digital capătă teren rapid, este o confirmare că piața răspunde bine la mesajele dinamice. Și va răspunde și mai bine pentru că, în curând, între experiența oferită de mesajele din digitalul personal (telefon, computer, laptop, tabletă) și  cea oferită de digitalul OOH nu va mai fi nici o diferență la nivel de targetare, viteză, frecvență, personalizare și recurență.

Ce ne bucură ca și companie membră a WOO este faptul că împărtășim valori comune, atât la nivel de arii de interes cât și la nivel de standarde: măsurare și analiză, sustenabilitate, tehnologie și tehnologizare, principii solide de bestpractice și susținere a mediului OOH, domeniu în care Phoenix Media investește anual prin dezvoltare, consultanță, automatizare și inovație.

Pentru mai multe date și statistici verifică documentul PDF.

THE LATEST

Publicitatea OOH (Out of Home) a depășit pragul de 5% în anul 2023

Cheltuielile globale pentru publicitatea Out of Home (OOH) au atins 41,9 miliarde de dolari în 2023, în creștere cu 16% față de cele 36,2 miliarde de dolari din 2022, depășind astfel bariera de 5%. Acum, OOH reprezintă 5,2% din cheltuielile publicitare globale, în creștere de la 4,7% în 2022.

Publicitatea OOH: Care sunt principalele 3 avantaje ale acestui canal?

Chiar dacă este unul dintre cele mai vechi canale de publicitate, OOH nu numai că supraviețuiește, dar prosperă prin inovație și adaptare la noile cerințe ale pieței. Având în vedere scăderea bugetelor de marketing în ultimii ani, multe branduri reevaluează rolul și impactul publicității OOH în strategiile lor.

Așii DOOH: De ce este eficient acest canal

Publicitatea digitală în afara locuinței a înregistrat o creștere remarcabilă, devenind un canal esențial în mixul de marketing al multor branduri. Deși succesul său este evident, măsurarea impactului și captarea atenției rămân provocări majore. În acest context, Talon, o agenție globală independentă de publicitate out-of-home (OOH), a realizat un studiu ce evidențiază cei trei „AȘI” ai acestui tip de publicitate.