“Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.” - Dio Boacă (Phoenix Media)
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Global
Într-o eră dominată de digital, metodele de publicitate Out of Home (OOH), Digital Out of Home (DOOH) și Mobile Out of Home (MOOH) își dovedesc eficiența, oferind modalități inovatoare de a conecta brandurile cu publicul lor țintă.
Conform unor previziuni PQ Media, se estimează că până în 2026, publicitatea DOOH va constitui peste o treime (36,5%) din totalul veniturilor generate de publicitatea exterioară, în timp ce restul de 63,5% va fi reprezentat de OOH tradițional și ambiental. Această schimbare subliniază tendința crescătoare spre digitalizare și personalizare în campaniile publicitare.
Publicitatea Out of Home (OOH) este forma clasică care acoperă totul, de la panouri publicitare masive la reclamele de la stațiile de autobuz și postere. Această metodă tradițională rămâne o coloană vertebrală a publicității exterioare, datorită capacității sale de a ajunge la un număr mare de persoane în locații strategice și un element esențial al mixului de marketing.
Digital Out of Home (DOOH) îmbină impactul tradițional al OOH cu avantajele tehnologiei digitale, introducând panouri publicitare digitale și afișaje interactive care revoluționează modul în care se realizează campaniile publicitare. Aceste tehnologii permit actualizări în timp real și personalizare, transformând complet interacțiunea cu publicul. Cu DOOH, companiile pot acum să lanseze campanii adaptabile, care să capteze atenția consumatorilor într-un mod mult mai dinamic.
MOOH extinde capacitatea de a ajunge la consumatori prin integrarea tehnologiei mobile, de la panouri publicitare mobile la publicitatea pe vehicule. Utilizând date de geolocalizare, MOOH targetează publicul cu precizie, oferind mesaje personalizate bazate pe locație și comportament. Acest nivel de personalizare și relevanță transformă modul în care fie care brand interacționează cu consumatorii în mișcare.
Cunoscând diferențele dintre aceste abordări, companiile pot adapta strategiile publicitare pentru a se conecta eficient cu audiențele dorite. Utilizarea eficientă a publicității OOH, DOOH și MOOH le permite companiilor să își realizeze obiectivele de marketing și să-și amplifice prezența în sectorul dinamic al publicității exterioare.
Citește mai multe AICI.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.