Într-un an marcat de scăderi ale veniturilor în multe canale media, industria publicității exterioare (Out of Home - OOH) și-a afirmat nu doar rezistența, ci și creșterea. Asociația Media Out of Home Aotearoa (OOHMAA) a raportat o creștere de 9.4% a veniturilor membrilor săi în 2023, ridicând venitul total al sectorului la 179 milioane de dolari.
Un rol semnificativ în această expansiune l-a jucat segmentul Publicității Digitale Exterioare (DOOH). Creșterea sa continuă a propulsat cota de venituri DOOH de la 72% în 2022 la 76.3% în 2023. Veniturile totale înregistrate de DOOH au ajuns la 137 milioane de dolari în 2023, marcând o creștere de 15.5% față de anul precedent.
Publicitatea Digitală Exterioară Programatică (pDOOH) a devenit de asemenea un jucător tot mai important în peisajul OOH, cu o creștere semnificativă a cotei sale în veniturile DOOH, ajungând la 9.3% până la sfârșitul anului 2023. Această evoluție subliniază interesul în creștere al agențiilor de publicitate pentru acest tip de canal.
CEO-ul OOHMAA, Natasha O'Connor, a evidențiat mai mulți factori care au contribuit la această performanță de succes, inclusiv adaptarea la un peisaj media în schimbare. În plus, o schimbare către o abordare mai echilibrată în strategiile de marketing, cu un accent sporit pe construirea brandurilor, a corespuns puternic cu forțele OOH. Capacitatea acestui canal de a se conecta cu audiențe diverse, oriunde și oricând, alături de posibilitatea de a măsura eficacitatea campaniilor, a consolidat rolul său crucial în creșterea continuă a industriei publicității exterioare.
Aceste rezultate subliniază capacitatea OOH de a rămâne relevant și eficient într-un mediu media în continuă evoluție, demonstrând adaptabilitatea și importanța sa în peisajul publicitar modern.
Citeste mai mult AICI.