Dark Mode

Data research

Veniturile din OOH într-o continuă creștere. DOOH pilonul central

Recomandat de Ionuț Bouroș,
Read: 3 min
14 May 2024
Veniturile din OOH într-o continuă creștere. DOOH pilonul central

Într-un an marcat de scăderi ale veniturilor în multe canale media, industria publicității exterioare (Out of Home - OOH) și-a afirmat nu doar rezistența, ci și creșterea. Asociația Media Out of Home Aotearoa (OOHMAA) a raportat  o creștere de 9.4% a veniturilor membrilor săi în 2023, ridicând venitul total al sectorului la 179 milioane de dolari.

Un rol semnificativ în această expansiune l-a jucat segmentul Publicității Digitale Exterioare (DOOH). Creșterea sa continuă a propulsat cota de venituri DOOH de la 72% în 2022 la 76.3% în 2023. Veniturile totale înregistrate de DOOH au ajuns la 137 milioane de dolari în 2023, marcând o creștere de 15.5% față de anul precedent.

Publicitatea Digitală Exterioară Programatică (pDOOH) a devenit de asemenea un jucător tot mai important în peisajul OOH, cu o creștere semnificativă a cotei sale în veniturile DOOH, ajungând la 9.3% până la sfârșitul anului 2023. Această evoluție subliniază interesul în creștere al agențiilor de publicitate pentru acest tip de canal.

CEO-ul OOHMAA, Natasha O'Connor, a evidențiat mai mulți factori care au contribuit la această performanță de succes, inclusiv adaptarea la un peisaj media în schimbare. În plus, o schimbare către o abordare mai echilibrată în strategiile de marketing, cu un accent sporit pe construirea brandurilor, a corespuns puternic cu forțele OOH. Capacitatea acestui canal de a se conecta cu audiențe diverse, oriunde și oricând, alături de posibilitatea de a măsura eficacitatea campaniilor, a consolidat rolul său crucial în creșterea continuă a industriei publicității exterioare.

Aceste rezultate subliniază capacitatea OOH de a rămâne relevant și eficient într-un mediu media în continuă evoluție, demonstrând adaptabilitatea și importanța sa în peisajul publicitar modern.

Citeste mai mult AICI.

THE LATEST

Publicitatea OOH: Care sunt principalele 3 avantaje ale acestui canal?

Chiar dacă este unul dintre cele mai vechi canale de publicitate, OOH nu numai că supraviețuiește, dar prosperă prin inovație și adaptare la noile cerințe ale pieței. Având în vedere scăderea bugetelor de marketing în ultimii ani, multe branduri reevaluează rolul și impactul publicității OOH în strategiile lor.

Așii DOOH: De ce este eficient acest canal

Publicitatea digitală în afara locuinței a înregistrat o creștere remarcabilă, devenind un canal esențial în mixul de marketing al multor branduri. Deși succesul său este evident, măsurarea impactului și captarea atenției rămân provocări majore. În acest context, Talon, o agenție globală independentă de publicitate out-of-home (OOH), a realizat un studiu ce evidențiază cei trei „AȘI” ai acestui tip de publicitate.