Dark Mode

Special projects

Smart Community – Slobozia începe transformarea digitală

Recomandat de Maria Haraga,
Read: 7 min
16 May 2024
Smart Community – Slobozia începe transformarea digitală

Ecranul Phoenix Media numărul 106 este mai mult decât un suport de comunicare outdoor digital. Instalat și lansat în Slobozia în luna Octombrie, acest ecran devine parte din transformarea digitală a orașului Slobozia și susține dezvoltarea comunităților inteligente în România. 

Tot ce dezvoltăm în Phoenix Media implică tehnologie și inovație și am decis, de mai bine de 10 ani, să oferim aceste beneficii și societății civile, ca suport de comunicare transparentă între administrarea publică locală și cetățeni. 

Programele de responsabilitate socială pe care le dezvoltăm și susținem au început în 2012 când am inițiat și lansat proiectul în parteneriat cu Inspectoratul de Situații de Urgență (ISU) București, prin care cetățenii sunt informați în timp real de situații de urgență apărute pe raza municipiului București. 

Slobozia – oraș digitalizat 


Am continuat acest proiect de digitalizare și în afara Bucureștiului, în parteneriat cu Primăria Orașului Slobozia și ARSC - Asociația Română pentru Smart City. 
Noul panou outdoor digital instalat la Slobozia (panoul Phoenix Media cu numărul 106) devine o platformă de comunicare care redefinește relația dintre primărie și cetățeni. 


„Am creat un ecosistem digital care îmbunătățește calitatea vieții și promovează incluziunea. Panoul este un pas important către un viitor în care tehnologia ajută la crearea unei societăți mai echitabile și durabile". - Dio Boaca – CEO Phoenix Media. 


Acest panou va servi drept canal de comunicare direct între primărie și cetățeni, permițând autorităților să publice informații în timp real, să își creeze campaniile de informare și să acceseze datele cu numărul de persoane care au văzut campaniile și anunțurile în timp real. 


Această digitalizare are ca beneficiar principal locuitorii orașului care vor avea acces la informații rapide despre evenimente locale, știri de interes public și alte anunțuri importante pentru comunitate, cum ar fi condițiile meteo sau schimbări privind circulația auto, lucrări pe domeniul public etc.  Aceasta nu doar îmbunătățește transparența, dar și încurajează participarea civică.


Dio Boaca, CEO și fondatorul Phoenix Media: „Inițiativa noastră este o normalitate și o continuare firească a proiectului inițiat în parteneriat cu Inspectoratul de Situatii de Urgență (ISU) București. Cetățenii vor fi informați astfel în timp real de situațiile de urgență apărute pe raza municipiului Slobozia. Primii pași către un Smart City tocmai au fost făcuți!.”

Panoul Phoenix Media #106 - informare și participare activă 


Primarul Municipiului Slobozia, Dragoș Soare, împărtășește entuziasmul și vede această colaborare ca pe un catalizator pentru viitoare proiecte de digitalizare în transport, educație și alte domenii. "Am mari planuri pentru Slobozia, iar acest panou este doar începutul. Ne uităm către surse de finanțare care pot ajuta comunitatea noastră și către proiecte dedicate tinerilor, nativilor digitali", a declarat primarul.


Pe lângă acest proiect, Phoenix Media și Asociația Română pentru Smart City (ARSC) au stabilit un parteneriat strategic pentru a accelera transformarea digitală în România. Acest parteneriat subliniază potențialul pe care tehnologia îl are de a îmbunătăți calitatea vieții cetățenilor și de a aduce mai multă transparență în guvernarea locală. 


Tehnologia și colaborarea pot duce la schimbări semnificative în viața urbană, făcând din noul panou Phoenix Media un veritabil instrument de comunicare și participare civică.

THE LATEST

Ascensiunea publicității DOOH: Transformarea peisajului urban

Progresele în AI, machine learning și tehnologia 5G va îmbunătăți capacitățile DOOH în viitor. Ne putem aștepta la experiențe mai personalizate și captivante, cu reclame care se adaptează în timp real la spectatorii individuali și împrejurimile acestora.

Creștere fără precedent în piața DOOH estimată până în 2031

Piața DOOH este pregătită să își îmbunătățească performanțele datorită progresele tehnologice rapide, creșterii cererii consumatorilor pentru soluții inovatoare și investițiilor strategice ale principalilor jucători din industrie. Se estimează că anul 2024 va marca începutul unei traiectorii ascendente, susținută de activități sporite în cercetare și dezvoltare, introducerea de tehnologii avansate și un accent deosebit pe îmbunătățirea experienței consumatorilor.

Publicitatea OOH (Out of Home) a depășit pragul de 5% în anul 2023

Cheltuielile globale pentru publicitatea Out of Home (OOH) au atins 41,9 miliarde de dolari în 2023, în creștere cu 16% față de cele 36,2 miliarde de dolari din 2022, depășind astfel bariera de 5%. Acum, OOH reprezintă 5,2% din cheltuielile publicitare globale, în creștere de la 4,7% în 2022.

Publicitatea OOH: Care sunt principalele 3 avantaje ale acestui canal?

Chiar dacă este unul dintre cele mai vechi canale de publicitate, OOH nu numai că supraviețuiește, dar prosperă prin inovație și adaptare la noile cerințe ale pieței. Având în vedere scăderea bugetelor de marketing în ultimii ani, multe branduri reevaluează rolul și impactul publicității OOH în strategiile lor.