Dark Mode

Special projects

Educate, Build & Grow

Recomandat de Dio Boaca,
Read: 4 min
16 May 2024
Educate, Build & Grow

În outdoor sunt apreciate mereu proiectele speciale. 

Au ceva aparte, un WOW effect, sunt creative și de mare impact.

De ceva vreme lucrăm și noi la un proiect special și astăzi este momentul să îl lansăm: Phoenix NEWS, prima platformă de știri, informații și proiecte despre OOH și DOOH. 

Dio Boacă, CEO Phoenix Media:Un canal de știri nu este ceva WOW. Presa există de sute de ani. Dar o platformă de știri dedicate exclusiv industriei OOH, cu materiale scrise de oameni cu peste 20 de ani de experiență în domeniu, este o noutate absolută pentru industria OOH din România.

Proiectul are în spate Oamenii Phoenix Media și asta îl face special. Pentru că, pe lângă ce facem în fiecare zi în munca noastră, investim în fiecare zi timp și energie în acest proiect pentru că este momentul să construim o comunitate de oameni informați, specialiști autonomi și educați în industrie, care să fie conectați la tot ce este nou, în România și mai ales în lume.”

Pe această platformă de știri vom publica materiale despre tot ceea ce dezvoltăm în Phoenix Media, dar fără să ne oprim la asta. Vom prelua cele mai importante informații din industrie, vom avea interviuri cu specialiști și experți din domeniu, vom publica studii de piață.

Platforma Phoenix NEWS este disponibilă gratuit la https://news.phoenixmedia.ro

THE LATEST

Publicitatea OOH: Care sunt principalele 3 avantaje ale acestui canal?

Chiar dacă este unul dintre cele mai vechi canale de publicitate, OOH nu numai că supraviețuiește, dar prosperă prin inovație și adaptare la noile cerințe ale pieței. Având în vedere scăderea bugetelor de marketing în ultimii ani, multe branduri reevaluează rolul și impactul publicității OOH în strategiile lor.

Așii DOOH: De ce este eficient acest canal

Publicitatea digitală în afara locuinței a înregistrat o creștere remarcabilă, devenind un canal esențial în mixul de marketing al multor branduri. Deși succesul său este evident, măsurarea impactului și captarea atenției rămân provocări majore. În acest context, Talon, o agenție globală independentă de publicitate out-of-home (OOH), a realizat un studiu ce evidențiază cei trei „AȘI” ai acestui tip de publicitate.