În outdoor sunt apreciate mereu proiectele speciale.
Au ceva aparte, un WOW effect, sunt creative și de mare impact.
De ceva vreme lucrăm și noi la un proiect special și astăzi este momentul să îl lansăm: Phoenix NEWS, prima platformă de știri, informații și proiecte despre OOH și DOOH.
Dio Boacă, CEO Phoenix Media: „Un canal de știri nu este ceva WOW. Presa există de sute de ani. Dar o platformă de știri dedicate exclusiv industriei OOH, cu materiale scrise de oameni cu peste 20 de ani de experiență în domeniu, este o noutate absolută pentru industria OOH din România.
Proiectul are în spate Oamenii Phoenix Media și asta îl face special. Pentru că, pe lângă ce facem în fiecare zi în munca noastră, investim în fiecare zi timp și energie în acest proiect pentru că este momentul să construim o comunitate de oameni informați, specialiști autonomi și educați în industrie, care să fie conectați la tot ce este nou, în România și mai ales în lume.”
Pe această platformă de știri vom publica materiale despre tot ceea ce dezvoltăm în Phoenix Media, dar fără să ne oprim la asta. Vom prelua cele mai importante informații din industrie, vom avea interviuri cu specialiști și experți din domeniu, vom publica studii de piață.
T-Mobile US a anunțat pe 13 ianuarie 2025 că va achiziționa Vistar Media, un furnizor de tehnologie pentru publicitate digitală, pentru aproximativ 600 de milioane de dolari, în primul trimestru al anului 2025.
Ca de obicei la-nceput de an, facem împreună cu Dio Boacă, CEO Phoenix Media, o trecere în revistă a ceea ce a fost bun sau special în anul precedent, respectiv 2024, și ce se anunță pentru 2025. Facem asta cu-atât mai mult în acest moment, cu cât în prezent lucrurile care vin dinspre mediul politic către mediul de afaceri sunt tot mai „abramburistice”.
2024 a fost un an dinamic și plin de realizări pentru Phoenix Media, marcat de extinderea rețelei DOOH, parteneriate strategice, inițiative sustenabile și recunoaștere în industrie. Iată o retrospectivă lunară a celor mai importante evenimente.
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.