În outdoor sunt apreciate mereu proiectele speciale.
Au ceva aparte, un WOW effect, sunt creative și de mare impact.
De ceva vreme lucrăm și noi la un proiect special și astăzi este momentul să îl lansăm: Phoenix NEWS, prima platformă de știri, informații și proiecte despre OOH și DOOH.
Dio Boacă, CEO Phoenix Media: „Un canal de știri nu este ceva WOW. Presa există de sute de ani. Dar o platformă de știri dedicate exclusiv industriei OOH, cu materiale scrise de oameni cu peste 20 de ani de experiență în domeniu, este o noutate absolută pentru industria OOH din România.
Proiectul are în spate Oamenii Phoenix Media și asta îl face special. Pentru că, pe lângă ce facem în fiecare zi în munca noastră, investim în fiecare zi timp și energie în acest proiect pentru că este momentul să construim o comunitate de oameni informați, specialiști autonomi și educați în industrie, care să fie conectați la tot ce este nou, în România și mai ales în lume.”
Pe această platformă de știri vom publica materiale despre tot ceea ce dezvoltăm în Phoenix Media, dar fără să ne oprim la asta. Vom prelua cele mai importante informații din industrie, vom avea interviuri cu specialiști și experți din domeniu, vom publica studii de piață.
DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.
Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.