Dark Mode

Pagina de media

Times New Roman ironizează tranzacţia G4Media - Gândul şi anunţă: Pliantul Kaufland, preluat de Mega Image. „Fondatorii pliantului Kaufland garantează că pliantul îşi va menţine independenţa editorială”

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
14 Aug 2025
Times New Roman ironizează tranzacţia G4Media - Gândul şi anunţă: Pliantul Kaufland, preluat de Mega Image. „Fondatorii pliantului Kaufland garantează că pliantul îşi va menţine independenţa editorială”
Site-ul de satiră Times News Roman a publicat un text parodie inspirat de tranzacţia pin care grupul Gândul, controlat de Radu Budeanu, a preluat publicaţia G4media.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.