Dark Mode

We INVENT

#TheAlternativeSchool lansează înscrierile pentru ediția 2025 #FutureProofCreativity

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
07 Aug 2025
#TheAlternativeSchool lansează înscrierile pentru ediția 2025 #FutureProofCreativity

comunicat Brand manageri, designeri, creativi, experți în limbaje vizuale, oameni din marketing & PR care își doresc o experiență internațională sunt invitați să aplice pentru modulul de toamnă-iarnă al #TheAlternativeSchool: #FutureProofCreativity – un program intensiv de studiu, axat pe creativitate și lucrul pe brief-uri reale. Programul are loc live, printr-un eveniment dedicat și online, de două ori pe săptămână, seara, […]

Articolul #TheAlternativeSchool lansează înscrierile pentru ediția 2025 #FutureProofCreativity apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.