Dark Mode

We INVENT

Tatiana Ernuțeanu: „Oricât am încerca să eludăm, pe români nu-i prea inundă nici emoția, nici efemerul, nici individualitatea, nici gândirea larger than life”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
01 May 2024
Tatiana Ernuțeanu: „Oricât am încerca să eludăm, pe români nu-i prea inundă nici emoția, nici efemerul, nici individualitatea, nici gândirea larger than life”

Pentru Tatiana Ernuțeanu, cuvintele au puterea de a adăuga un nou layer fondului imagistic. Poate asta a făcut-o să treacă dincolo de bariera paginii de carte, spre o lume mai vizuală, fie că e vorba de colaje sau ilustrații. O inspiră lumina, de mai multe tipuri, ocaziile trăite sau pierdute. Mereu în contradicție cu mult prea autoproclamații poeți și cu […]

Articolul Tatiana Ernuțeanu: „Oricât am încerca să eludăm, pe români nu-i prea inundă nici emoția, nici efemerul, nici individualitatea, nici gândirea larger than life” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.