Dark Mode

We INVENT

Studiu United Media Services: 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
23 Jun 2025
Studiu United Media Services: 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media

comunicat Într-o economie digitalizată și tot mai competitivă, românii din mediul urban își rafinează obiceiurile de cumpărare online. Studiul „Online Shopping Habits 2025”, realizat de United Media Services, oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie în procesul decizional, este influențat de conținutul din social media, dar rămâne fidel logicii prețului. Dincolo de frecvență și preferințe, […]

Articolul Studiu United Media Services: 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.