Dark Mode

We INVENT

S-a lansat Generatik, prima platformă care automatizează publicitatea la mall

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
19 Jun 2025
S-a lansat Generatik, prima platformă care automatizează publicitatea la mall

București, 19 iunie 2025 Brand Management, companie cu două decenii de experiență în publicitate indoor, anunță lansarea Generatik, platforma care promite să aducă media buyingul de indoor în epoca digitalizării. Pentru prima dată, profesioniștii din advertising și marketing pot planifica, lansa și monitoriza campanii de promovare offline cu aceeași viteză și claritate ca în mediul online. Platforma a fost creată […]

Articolul S-a lansat Generatik, prima platformă care automatizează publicitatea la mall apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.