Dark Mode

We INVENT

Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
20 Feb 2025
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția

București, 20 februarie 2025 Interesul românilor în campaniile promoționale a crescut în ultimii ani, iar mecanica și felul în care acestea sunt comunicate impactează achiziția și loialitatea față de brand, relevă un studiu realizat de Highlight Agency cu sprijinul Reveal Marketing Research. Într-un context dominat de preocupări financiare, fiecare industrie resimte schimbări constante în comportamentul de consum, lucru care impactează rezultatele obținute. […]

Articolul Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.