Dark Mode

Pagina de media

Romania TV, amendată de CNA după ce a pus „ştampila” de Sorosist. „În plină campanie electorală să faci referiri la sorosistii care se aranjează ocult, mi se pare că este o încălcare”

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
04 Dec 2024
Romania TV, amendată de CNA după ce a pus „ştampila” de Sorosist. „În plină campanie electorală să faci referiri la sorosistii care se aranjează ocult, mi se pare că este o încălcare”
Consiliul Naţional al Audiovizualului a sancţionat Romania TV cu 10.000 de lei după ce în plină campanie electorală i-a legat de Soros pe Klaus Iohannis şi pe Elena Lasconi.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.