Dark Mode

We INVENT

Profi Rom Food SRL anunță că achiziția sa de către Ahold Delhaize are undă verde de la Consiliul Concurenței din România

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
04 Dec 2024
Profi Rom Food SRL anunță că achiziția sa de către Ahold Delhaize are undă verde de la Consiliul Concurenței din România

– Data încheierii tranzacției este planificată pentru inceputul lunii ianuarie 2025 – Timișoara, 4 decembrie 2024 – Rețeaua de retail Profi are plăcerea de a anunța că astăzi Consiliul Concurenței din România a aprobat achiziția convenită a 100% din partile sale sociale de către Ahold Delhaize, de la  MidEuropa. Părțile vor proceda acum la încheierea tranzacției, planificată pentru începutul lunii […]

Articolul Profi Rom Food SRL anunță că achiziția sa de către Ahold Delhaize are undă verde de la Consiliul Concurenței din România apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.