“Se vede campania” vs. știința din spatele publicității DOOH
We INVENT
București, 19.02.2025 FOMO – The Festival Of Modern Owners își extinde lista de speakeri după ce i-a anunțat pe Steven Bartlett, Sara Al Madani, Ari Scott și Simon Squibb. Evenimentul aduce în prim-plan personalități locale pe care publicul a avut rar ocazia să le întâlnească: sunt zeci de antreprenori, specialiști și creatori de conținut care vor împărtăși povești autentice despre […]
Articolul O nouă generație de speakeri se alătură FOMO – The Festival Of Modern Owners. Primul val este format din antreprenori, lideri de opinie și experți în business care li se alătură numelor consacrate la nivel internațional apare prima dată în WE INVENT.
Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.
Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.
Treci dincolo de demografie și adoptă informații comportamentale pentru a revoluționa strategia de brand. Descoperă cum înțelegerea contextului de utilizare a aplicațiilor, a vizitelor în locații și a interacțiunii bazate pe evenimente te poate ajuta să te conectezi cu publicul tău exact în momentul și locul potrivit, pentru un impact maxim.