Dark Mode

Pagina de media

Mircea Toma, CNA, reacţie dură la ideea comasării cu ANCOM: „Nu am fost consultaţi. E o dovadă de neprofesionalism, de heirupism grav dacă deciziile se iau aşa”

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
21 Jul 2025
Mircea Toma, CNA, reacţie dură la ideea comasării cu ANCOM: „Nu am fost consultaţi. E o dovadă de neprofesionalism, de heirupism grav dacă deciziile se iau aşa”
Ideea comasării Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) cu ANCOM nu este o simplă reorganizare birocratică, ci o măsură cu „multiple vicii”, care încalcă legislaţia europeană şi poate slăbi protecţia surselor jurnalistice.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.