“Se vede campania” vs. știința din spatele publicității DOOH
We INVENT
La prima vedere ai zice că tocmai a aterizat din Tokyo și ar trebui să întrebe pe cineva dacă nu a greșit terminalul. Cântă și arată ca în Japonia, într-un stil pe care-l denumește J-rock-anime-pop cu influențe tradiționale japoneze. MidoriStars este foarte atentă la imagine, iar asta o poți vedea în clipurile ei sau la concerte. Colaborează cu diverși artiști […]
Articolul MidoriStars – Simt că încă sunt în perioada de explorare, de tatonare, de experimentare, de găsire a unui stil propriu, după care să fiu recunoscută apare prima dată în WE INVENT.
Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.
Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.
Treci dincolo de demografie și adoptă informații comportamentale pentru a revoluționa strategia de brand. Descoperă cum înțelegerea contextului de utilizare a aplicațiilor, a vizitelor în locații și a interacțiunii bazate pe evenimente te poate ajuta să te conectezi cu publicul tău exact în momentul și locul potrivit, pentru un impact maxim.