Dark Mode

Pagina de media

Licenţele Kanal D şi Kanal D2, prelungite de CNA. „În nouă ani, am difuzat 13.000 de ore de ştiri, 19.000 de ore de filme şi seriale şi 42.000 de ore de programe de divertisment"

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
10 Dec 2024
Licenţele Kanal D şi Kanal D2, prelungite de CNA. „În nouă ani, am difuzat 13.000 de ore de ştiri, 19.000 de ore de filme şi seriale şi 42.000 de ore de programe de divertisment
Consiliul Naţional al Audiovizualului a prelungit cu încă nouă ani licenţele pentru cele două televiziuni operate de Dogan Media în România, Kanal D şi Kanal D2.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.