“Se vede campania” vs. știința din spatele publicității DOOH
We INVENT
La mijloc de august, între 14 și 17, Domeniul Cantacuzino din Florești, județul Prahova, devine centrul unei experiențe muzicale și culturale care depășește granițele unui simplu festival. Într-un cadru natural spectaculos, cu o arhitectură care păstrează farmecul secolului al XIX-lea, LAROCK Music Festival revine cu o ediție de referință, pregătită să aducă pe scenă peste 75 de artiști din România […]
Articolul LAROCK 2025: patru zile de muzică, libertate și aventură pe Domeniul Cantacuzino, în perioada 14-17 august apare prima dată în WE INVENT.
Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.
Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.
Treci dincolo de demografie și adoptă informații comportamentale pentru a revoluționa strategia de brand. Descoperă cum înțelegerea contextului de utilizare a aplicațiilor, a vizitelor în locații și a interacțiunii bazate pe evenimente te poate ajuta să te conectezi cu publicul tău exact în momentul și locul potrivit, pentru un impact maxim.