“Se vede campania” vs. știința din spatele publicității DOOH
Latest
Suntem entuziasmați să vă anunțăm că am lansat cu succes cel de-al treilea ecran digital de tip large format în locația noastră de la AFI Arad!
Această expansiune ne ajută să oferim mai mult spațiu pentru creativitate și să continuăm să ne angajăm în a oferi cele mai bune soluții de publicitate digitală partenerilor și clienților noștri.
Ne place să depășim obiective și standarde, și această nouă adiție la rețeaua noastră de ecrane digitale reprezintă o dovadă a angajamentului nostru față de excelență în publicitatea digitală out of home.
Suntem încântați să împărtășim acestă veste cu dvs. și vă invităm să rămâneți alături de noi pentru a fi la curent cu cele mai noi inovații din domeniul DOOH.
Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.
Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.
Treci dincolo de demografie și adoptă informații comportamentale pentru a revoluționa strategia de brand. Descoperă cum înțelegerea contextului de utilizare a aplicațiilor, a vizitelor în locații și a interacțiunii bazate pe evenimente te poate ajuta să te conectezi cu publicul tău exact în momentul și locul potrivit, pentru un impact maxim.