Dark Mode

Latest

Lansare ecran AFI Arad

Recomandat de Ionuț Bouroș,
Read: 3 min
30 Jan 2024
Lansare ecran AFI Arad

Suntem entuziasmați să vă anunțăm că am lansat cu succes cel de-al treilea ecran digital de tip large format în locația noastră de la AFI Arad!

Această expansiune ne ajută să oferim mai mult spațiu pentru creativitate și să continuăm să ne angajăm în a oferi cele mai bune soluții de publicitate digitală partenerilor și clienților noștri.

Ne place să depășim obiective și standarde, și această nouă adiție la rețeaua noastră de ecrane digitale reprezintă o dovadă a angajamentului nostru față de excelență în publicitatea digitală out of home.

Suntem încântați să împărtășim acestă veste cu dvs. și vă invităm să rămâneți alături de noi pentru a fi la curent cu cele mai noi inovații din domeniul DOOH.

 

 

THE LATEST

„Revoluția DOOH va fi mai importantă decât introducerea televiziunii în anii 1950”

Într-o prezentare recentă, Rick Robinson, CEO-ul PJX Media, a conturat viitorul publicității în era digitală, punând accentul pe impactul revoluționar al publicității Digital Out-of-Home (DOOH). Robinson compară acest nou val cu introducerea televiziunii în anii '50, anticipând un impact chiar mai profund asupra peisajului mediatic și urban.

"Reclaim Your Brain": O campanie DOOH creată cu AI

Cognitiv a debutat cu prima sa campanie de brand, o experiență DOOH (digital out-of-home) care integrează tehnologii de învățare automată și inteligență artificială (AI). Tema campaniei, "mai mult", inspirată de auditurile de brand și interviurile cu clienți, explorează dorința de a optimiza timpul pentru activități profesionale mai variate.

The Next Shiny Object Syndrome

Wikipedia ne învață că ”sindromul lucrului care strălucește” este ”situația în care oamenii acordă o atenție nejustificată unei idei care este nouă și la modă, dar pe care o abandonează imediat ce apare alta nouă și la modă care îi ia locul”.

RECOMANDATE PENTRU TINE