Suntem entuziasmați să vă anunțăm că am lansat cu succes cel de-al treilea ecran digital de tip large format în locația noastră de la AFI Arad!
Această expansiune ne ajută să oferim mai mult spațiu pentru creativitate și să continuăm să ne angajăm în a oferi cele mai bune soluții de publicitate digitală partenerilor și clienților noștri.
Ne place să depășim obiective și standarde, și această nouă adiție la rețeaua noastră de ecrane digitale reprezintă o dovadă a angajamentului nostru față de excelență în publicitatea digitală out of home.
Suntem încântați să împărtășim acestă veste cu dvs. și vă invităm să rămâneți alături de noi pentru a fi la curent cu cele mai noi inovații din domeniul DOOH.
"Când vom avea o piaţă de outdoor de 80 de milioane sau 100 de milioane de euro pe an, poate ar putea apărea. Deocamdată, piaţa din România este la aproximatix 40 de milioane de euro", răspunde Dio Boacă, de la Phoenix Media.
Într-o prezentare recentă, Rick Robinson, CEO-ul PJX Media, a conturat viitorul publicității în era digitală, punând accentul pe impactul revoluționar al publicității Digital Out-of-Home (DOOH). Robinson compară acest nou val cu introducerea televiziunii în anii '50, anticipând un impact chiar mai profund asupra peisajului mediatic și urban.
Cognitiv a debutat cu prima sa campanie de brand, o experiență DOOH (digital out-of-home) care integrează tehnologii de învățare automată și inteligență artificială (AI). Tema campaniei, "mai mult", inspirată de auditurile de brand și interviurile cu clienți, explorează dorința de a optimiza timpul pentru activități profesionale mai variate.
Wikipedia ne învață că ”sindromul lucrului care strălucește” este ”situația în care oamenii acordă o atenție nejustificată unei idei care este nouă și la modă, dar pe care o abandonează imediat ce apare alta nouă și la modă care îi ia locul”.