“Se vede campania” vs. știința din spatele publicității DOOH
We INVENT
București,23 iulie 2025 Agenția JUNE devine partenerul de comunicare pentru startup-ul Generatik, platforma digitală de planificare a campaniilor de mall advertising lansată de Brand Management. Parteneriatul dintre cele două echipe nu este doar despre vizibilitate, ci despre responsabilitatea de a aduce în prim-plan un produs care redefinește modul în care brandurile își planifică prezența în spații indoor. Împreună, își propun […]
Articolul JUNE devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma care digitalizează publicitatea la mall apare prima dată în WE INVENT.
Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.
Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.
Treci dincolo de demografie și adoptă informații comportamentale pentru a revoluționa strategia de brand. Descoperă cum înțelegerea contextului de utilizare a aplicațiilor, a vizitelor în locații și a interacțiunii bazate pe evenimente te poate ajuta să te conectezi cu publicul tău exact în momentul și locul potrivit, pentru un impact maxim.