Dark Mode

We INVENT

Jose Miguel Sokoloff (President of the MullenLowe Global Creative Council) : “My ambition today is to make sure that in the future of advertising humanity and the value of human creativity is never lost.”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
16 Jan 2025
Jose Miguel Sokoloff (President of the MullenLowe Global Creative Council) : “My ambition today is to make sure that in the future of advertising humanity and the value of human creativity is never lost.”

Last November I had the chance to Interview Jose Miguel Sokoloff @ Creativity 4 Better 2024. Mr. Sokoloff is the President of the MullenLowe Global Creative Council and after so many years spent in Advertising he seems still in love with his profession. I addressed him some questions and I was absolutely impressed about his strong and direct answers. an […]

Articolul Jose Miguel Sokoloff (President of the MullenLowe Global Creative Council) : “My ambition today is to make sure that in the future of advertising humanity and the value of human creativity is never lost.” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.