Dark Mode

Pagina de media

Imparte bucurii sau Imparte o bucurie? Dispută Boromir - Dr Oetker pe un slogan, purtată în instanţă şi la CNA. Cine a câştigat? Unde era problema?

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
03 Sep 2024
Imparte bucurii sau Imparte o bucurie? Dispută Boromir - Dr Oetker pe un slogan, purtată în instanţă şi la CNA. Cine a câştigat? Unde era problema?
„Împarte o bucurie dulce”, un slogan care a ajuns motiv de scandal între producătorul de produse de panificaţie Boromir şi gigantul Dr Oetker.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.