Dark Mode

Pagina de media

IFN-urile de tip Provident vor fi obligate să pună în reclame mesaje mai clare: „E un public credul, needucat financiar, care nu este conştient că gestul pe care el îl face în 20 de minute îl poate costa casa.”

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
02 Jun 2025
IFN-urile de tip Provident vor fi obligate să pună în reclame mesaje mai clare: „E un public credul, needucat financiar, care nu este conştient că gestul pe care el îl face în 20 de minute îl poate costa casa.”
Valentin Jucan, vicepreşedintele Consiliului Naţional al Audiovizualului, a anunţat schimbări importante în ce priveşte reglementarea publicităţii pentru instituţiile financiare nebancare (de tipul provident), aşa-numitele IFN-uri.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.