Dark Mode

We INVENT

Henkel România marchează 30 de ani de succes prin inovație și tehnologie în trade marketing, alături de Mediascope

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
28 Feb 2025
Henkel România marchează 30 de ani de succes prin inovație și tehnologie în trade marketing, alături de Mediascope

București, 28 Februarie 2025 Henkel România, unul dintre liderii pieței de bunuri de larg consum, a aniversat trei decenii de prezență pe piața din România, printr-o campanie desfășurată în perioada 1 septembrie 2024 – 15 noiembrie 2024, sub conceptul „30 de ani în România. 30 de ani Henkel alături de tine”. Campania a avut ca piloni principali utilizarea inovației și […]

Articolul Henkel România marchează 30 de ani de succes prin inovație și tehnologie în trade marketing, alături de Mediascope apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.