Dark Mode

We INVENT

Henkel România marchează 30 de ani de succes prin inovație și tehnologie în trade marketing, alături de Mediascope

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
28 Feb 2025
Henkel România marchează 30 de ani de succes prin inovație și tehnologie în trade marketing, alături de Mediascope

București, 28 Februarie 2025 Henkel România, unul dintre liderii pieței de bunuri de larg consum, a aniversat trei decenii de prezență pe piața din România, printr-o campanie desfășurată în perioada 1 septembrie 2024 – 15 noiembrie 2024, sub conceptul „30 de ani în România. 30 de ani Henkel alături de tine”. Campania a avut ca piloni principali utilizarea inovației și […]

Articolul Henkel România marchează 30 de ani de succes prin inovație și tehnologie în trade marketing, alături de Mediascope apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.