Dark Mode

We INVENT

Godmother preia creația și implementarea BTL full service pentru Caravana de Crăciun Coca-Cola 2024 și duce magia mai departe în 17 orașe din România

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
20 Dec 2024
Godmother preia creația și implementarea BTL full service pentru Caravana de Crăciun Coca-Cola 2024 și duce magia mai departe în 17 orașe din România

comunicat Godmother, agenție de brand experience și BTL, anunță desfășurarea unui proiect iconic global, o noutate în portofoliul agenției – Caravana de Crăciun Coca-Cola – care are la origine celebra reclamă cu Camionul Coca-Cola, creată în 1995 și devenită cunoscută în toată lumea. La aproape trei decenii distanță de la apariția Camionului de Crăciun Coca-Cola, perioadă în care tacticile de […]

Articolul Godmother preia creația și implementarea BTL full service pentru Caravana de Crăciun Coca-Cola 2024 și duce magia mai departe în 17 orașe din România apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.