Dark Mode

We INVENT

Georgiana Dragomir, Grapefruit: “Vrem să demonstrăm că România este o sursă incredibilă de inovație, talent și expertiză”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
28 Dec 2024
Georgiana Dragomir, Grapefruit: “Vrem să demonstrăm că România este o sursă incredibilă de inovație, talent și expertiză”

Agenția de digital Grapefruit, pornită în Iași acum 25 de ani, a ajuns la sute de proiecte în numeroase țări, printre care Germania, Marea Britanie sau Elveția, iar anul acesta a lansat Povelia, prima aplicație de povești audio pentru copii bazată pe AI. Grapefruit a fost fondată în noiembrie 1999, iar în primul deceniu de activitate avea deja 12 premii […]

Articolul Georgiana Dragomir, Grapefruit: “Vrem să demonstrăm că România este o sursă incredibilă de inovație, talent și expertiză” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.