Dark Mode

We INVENT

FOMO devine epicentrul antreprenoriatului! Dain Walker, gigant al brandingului, Daniel Priestley, antreprenor de renume internațional, și zeci de speakeri români se alătură festivalului

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
20 Mar 2025
FOMO devine epicentrul antreprenoriatului! Dain Walker, gigant al brandingului, Daniel Priestley, antreprenor de renume internațional, și zeci de speakeri români se alătură festivalului

comunicat FOMO – The Festival Of Modern Owners ridică din nou miza și anunță două nume internaționale de referință, alături de Steven Bartlett, Simon Squibb, Ari Scott și Sara Al Madani: Dain Walker, expert global în branding și CEO Rivyl, și Daniel Priestley, antreprenor în serie, autor de bestselleruri și creatorul metodei „Key Person of Influence”. Alături de ei, peste […]

Articolul FOMO devine epicentrul antreprenoriatului! Dain Walker, gigant al brandingului, Daniel Priestley, antreprenor de renume internațional, și zeci de speakeri români se alătură festivalului apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.