Dark Mode

Pagina de media

ESTIMARE Paginademedia. Câţi bani a făcut meciul România - Slovacia din reclame? Audienţa record a adus şi o sumă uriaşă pentru Pro TV

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
27 Jun 2024
ESTIMARE Paginademedia. Câţi bani a făcut meciul România - Slovacia din reclame? Audienţa record a adus şi o sumă uriaşă pentru Pro TV
Audienţa record a meciului România - Slovacia se traduce şi în încasări din publicitate pe măsură. Suma e uriaşă

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.