“Cum să câștigi la OOH”
We INVENT
un articol de Marian Costache, din seria #perspective Astăzi, când foarte mulți dintre noi vorbesc doar despre greșeli, am să vă vorbesc și eu de una, mai exact de un anumit gen de greșeală, pe care chiar merită s-o provocăm cu consecvență, mai ales dacă ne dorim să derulăm campanii memorabile, eficiente. E vorba de Eroarea în Predicție și nu […]
Articolul Erori au fost, erori sunt încă apare prima dată în WE INVENT.
Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.
T-Mobile US a anunțat pe 13 ianuarie 2025 că va achiziționa Vistar Media, un furnizor de tehnologie pentru publicitate digitală, pentru aproximativ 600 de milioane de dolari, în primul trimestru al anului 2025.