“Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.” - Dio Boacă (Phoenix Media)
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Pagina de media
Piaţa de reclame stradale este, în România, de câteva zeci de milioane de euro. Cam 40. În afară vorbim de miliarde. Azi, un nou episod Digital Outdoor - Tot ce trebuie să ştii despre panourile stradale cu reclame.
Ce aflăm din acest episod, din dialogul cu Dio Boacă, de la Phoenix Media?
Aceste informaţii vin după ce, în primul episod, am discutat despre câte panouri sunt în Bucureşti, dar şi de ce sunt atât de puţine.
Înainte de Episodul 2, integral (la finalul articolului), câteva fragmente:
Piaţa de reclame outdoor este estimată anul acesta, în România, la 40 de milioane de euro.
Nivelul pieţei din România este cu mult, mult sub ce se întâmplă în ţări precum Marea Britanie, Statele Unite sau în zona Asiei.
Ecranele video stradale cu reclame au montate camere speciale. Camerele numără practic oamenii care trec prin faţa ecranului şi pot observa publicitatea care rulează.
Aceste camere numără nu doar oamenii, ci şi autoturismele şi autobuzele care sunt în zonă.
Preţul unui ecran video stradal este de câteva zeci de mii de euro. Câte, mai exact? Depinde, ca şi la televizoare, de specificaţii şi calitate.
Un ecran video de calitate înseamnă mai mulţi ani de folosire fără să-şi piardă luminozitatea sau contrastul.
De ce, spre deosebire de radio, televiziune sau online, outdoorul nu aleargă pentru audienţă? Răspunsul este simplu: audienţa este acolo, pe stradă. Oamenii oricum ies din casă.
Explică mai bine Dio Boacă.
O discuţie despre piaţa din România, despre ce se întâmplă în lume, despre cum se măsoară audienţa reclamele video stradale şi multe altele, între Dio Boacă - Phoenix Media şi Petrişor Obae - Paginademedia.ro.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.