Dark Mode

We INVENT

Dio Boacă (Phoenix Media): “Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
30 Sep 2024
Dio Boacă (Phoenix Media): “Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.”

Evenimentele Phoenix Media sunt de mai multă vreme momente unice în piața de publicitate din România, pe de-o parte pentru că-i pun pe invitați în contact cu tehnologia aplicată în domeniu, iar pe de altă parte sunt ocazii neprețuite de reconectare și networking. Nu știu dacă aceste două motive au fost singurele pentru care Clubul Fratelli a fost încă o […]

Articolul Dio Boacă (Phoenix Media): “Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Dio Boacă (Phoenix Media): “Outdoorul, ca toate celelalte medii, vinde o audiență și trebuie cumpărată AUDIENȚĂ”

Ca de obicei la-nceput de an, facem împreună cu Dio Boacă, CEO Phoenix Media, o trecere în revistă a ceea ce a fost bun sau special în anul precedent, respectiv 2024, și ce se anunță pentru 2025. Facem asta cu-atât mai mult în acest moment, cu cât în prezent lucrurile care vin dinspre mediul politic către mediul de afaceri sunt tot mai „abramburistice”.

Un an de creștere, inovație și leadership în DOOH

2024 a fost un an dinamic și plin de realizări pentru Phoenix Media, marcat de extinderea rețelei DOOH, parteneriate strategice, inițiative sustenabile și recunoaștere în industrie. Iată o retrospectivă lunară a celor mai importante evenimente.

Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!

Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.