Dark Mode

We INVENT

Dio Boacă (Phoenix Media): “Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
30 Sep 2024
Dio Boacă (Phoenix Media): “Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.”

Evenimentele Phoenix Media sunt de mai multă vreme momente unice în piața de publicitate din România, pe de-o parte pentru că-i pun pe invitați în contact cu tehnologia aplicată în domeniu, iar pe de altă parte sunt ocazii neprețuite de reconectare și networking. Nu știu dacă aceste două motive au fost singurele pentru care Clubul Fratelli a fost încă o […]

Articolul Dio Boacă (Phoenix Media): “Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.