Dark Mode

Pagina de media

COMUNICAT. Teads şi Rakuten Advertising, parteneriat exclusiv în Europa Centrală şi de Est

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
27 Sep 2024
COMUNICAT. Teads şi Rakuten Advertising, parteneriat exclusiv în Europa Centrală şi de Est
De la 1 august 2024, Teads a devenit vânzător exclusiv al inventarului premium de reclame video Rakuten Advertising în 15 pieţe din Europa Centrală şi de Est (România, Cehia, Slovacia, Ungaria, Grecia, Croaţia, Serbia, Slovenia, Bulgaria, Estonia, Letonia, Lituania, Albania, Bosnia şi Herţegovina, Cipru).

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.