Dark Mode

Pagina de media

COMUNICAT. Teads şi Rakuten Advertising, parteneriat exclusiv în Europa Centrală şi de Est

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
27 Sep 2024
COMUNICAT. Teads şi Rakuten Advertising, parteneriat exclusiv în Europa Centrală şi de Est
De la 1 august 2024, Teads a devenit vânzător exclusiv al inventarului premium de reclame video Rakuten Advertising în 15 pieţe din Europa Centrală şi de Est (România, Cehia, Slovacia, Ungaria, Grecia, Croaţia, Serbia, Slovenia, Bulgaria, Estonia, Letonia, Lituania, Albania, Bosnia şi Herţegovina, Cipru).

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.