Dark Mode

Pagina de media

COMUNICAT. McDonald’s şi OMD România, pionierii primului Studiu Brand Lift Omnichannel oferit de Teads în parteneriat cu Cint, înregistrează creşteri semnificative pe toţi indicatorii măsuraţi

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
25 Feb 2025
COMUNICAT. McDonald’s şi OMD România, pionierii primului Studiu Brand Lift Omnichannel oferit de Teads în parteneriat cu Cint, înregistrează creşteri semnificative pe toţi indicatorii măsuraţi
Studiul, susţinut de compania de cercetare de piaţă Cint, a folosit o metodologie sofisticată pentru a urmări expunerea la reclame şi a măsura efectele asupra comportamentului consumatorilor, printr-un pixel de urmărire şi tehnici avansate de potrivire a datelor.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.