Dark Mode

Pagina de media

COMUNICAT. 200 de organizaţii partenere în Federaţia R.O. TSA au obţinut includerea mesajului de diagnosticarea precoce a autismului în lista oficială de mesaje de interes public

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
18 Aug 2025
COMUNICAT. 200 de organizaţii partenere în Federaţia R.O. TSA au obţinut includerea mesajului de diagnosticarea precoce a autismului în lista oficială de mesaje de interes public
Pentru prima dată în România, un mesaj de interes public despre importanţa diagnosticării precoce a tulburărilor din spectrul autist (TSA) este inclus în lista oficială de mesaje de interes public din România.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.